هفته دولت در کرمان عطر حسینی می‌گیرد

جانشین ستاد برگزاری هفته دولت گفت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین هستیم، برنامه‌های فرهنگی متناسب با اربعین حسینی در هفته دولت برگزار می‌شود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، علی بیگ‌زاده صبح امروز چهارشنبه یکم شهریورماه در حاشیه نشست خبری محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به‌مناسبت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت از فردا […]


جانشین ستاد برگزاری هفته دولت گفت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین هستیم، برنامه‌های فرهنگی متناسب با اربعین حسینی در هفته دولت برگزار می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، علی بیگ‌زاده صبح امروز چهارشنبه یکم شهریورماه در حاشیه نشست خبری محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به‌مناسبت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت از فردا ۵ شنبه دوم شهریورماه آغاز می‌شود و تا هشتم شهریورماه جاری ادامه دارد و برنامه‌ها با غبارربی و عطرافشانی گلزارهای سراسر استان کرمان افتتاح می‌شود.

وی از برگزاری یادواره شهدای کارمند در سراسر استان، سخنرانی فرمانداران قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برپایی میز خدمت در مصلاها، بزرگداشت شهید باهنر در مکان‌هایی که مزین به نام این شهید است، بزرگداشت شهید باهنر در بیمارستان باهنر و همایش قشر بسیج ادارات به‌عنوان بخشی از برنامه‌های هفته دولت نام برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ادامه داد: اعزام گروه‌های جهادی به نقاظ مختلف استان، برگزاری شورای اداری با حضور دستگاه‌های نظارتی، جلسات ارتباط مردمی با مدیران، افتتاح نمایشگاه پیشرفت در محل پارک مادر، ارائه گزارشات مردمی‌سازی و گروه‌های جهادی، مراسم محوری شهید باهنر و رجایی وبرنامه مردمی در مسجد امام حسین (ع) از دیگر برنامه‌های هفته دولت به‌شمار می‌رود.

بیگ‌زاده ابراز داشت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین هستیم، برنامه‌های فرهنگی متناسب با اربعین حسینی در هفته دولت برگزار می‌شود و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در دستور کار مدیران قرار دارد.

وی در پایان سخنان خود از برگزاری نشست مدیران با اصحاب رسانه و تشکل‌های مردمی و حضور مدیران در صدا و سیما طی هفته دولت خبر داد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





هفته دولت در کرمان عطر حسینی می‌گیرد

منبع: فــارس
? هفته دولت در کرمان عطر حسینی می‌گیرد