هفتمین نشست شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی در کرمان

نذیر کرمان/کرمان چهارمین نشست روسای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و هفتمین اجلاسیه شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی امروز و فردا ۲۳ و ۲۴ آذرماه در کرمان در حال برگزاری است. محمود بابایی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کرمان امروز ۲۳ آذر در حاشیه افتتاح این نشست در جمع خبرنگاران […]

نذیر کرمان/کرمان چهارمین نشست روسای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و هفتمین اجلاسیه شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی امروز و فردا ۲۳ و ۲۴ آذرماه در کرمان در حال برگزاری است.

محمود بابایی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کرمان امروز ۲۳ آذر در حاشیه افتتاح این نشست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارمین نشست روسای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و هفتمین اجلاسیه شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی در این تاریخ انتخاب شد تا رویداد ۲۴ آذر کرمان را برجسته کنیم.

وی در ادامه افزود: در فضای فرهنگی اجتماعی کشور مسائل مشترکی وجود دارد که نیاز است درباره آن گفت و گوهایی صورت بگیرد، مثلا هویت‌بخشی به شهروندان، هویت بخشی به مسائل شهری و شهرها از جمله این مسائل مشترک است و هر کدام الگو و فضایی را پیش گرفته‌ایم تا به این مسائل بپردازیم.

بابایی بیان کرد: به اشتراک گذاشتن تجربیات و گفت و گو به ما کمک می‌کند برای رسیدن به هدف راه‌های بهتری انتخاب نموده و از هزینه‌های جانبی پرهیز شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کرمان گفت: امیدواریم این نشست‌ها کمک کننده باشد و در این نشست مصوبات خوبی داشته و مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر بهتر مدیریت شود.

به گزارش نذیر کرمان، ۲۴ آذر سال ۵۷‌ در مسجد امام (ملک سابق) کرمان اجتماع عظیمی برپا شد و پس از آن راهپیمایی مردم، با مخالفت و خشونت مأموران رژیم روبرو شد و در این درگیری “فرامرز دادبین” ، “غلامحسین مهدوی” و “سید حسین حسینی” به شهادت رسیدند و شماری از مردم هم زخمی شدند.

انتهای پیام




هفتمین نشست شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی در کرمان

منبع: ایـسنا
? هفتمین نشست شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی در کرمان