هشدار هواشناسی کرمان برای کاهش محسوس دما

کرمان- فت فتو- اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان با اتکا به اطلاعیه هواشناسی ضمن صدور هشدار سطح زرد تاکید کرد که کاهش دمای کمینه استان بویژه در مناطق غرب و شمال غرب احتمال خسارت سرمازدگی را در این مناطق به دنبال خواهد داشت. به گزارش روز پنجشنبه فت فتو به نقل از این اداره […]

کرمان- فت فتو- اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان با اتکا به اطلاعیه هواشناسی ضمن صدور هشدار سطح زرد تاکید کرد که کاهش دمای کمینه استان بویژه در مناطق غرب و شمال غرب احتمال خسارت سرمازدگی را در این مناطق به دنبال خواهد داشت.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو به نقل از این اداره کل، در اطلاعیه هواشناسی این مدیریت آمده است: کاهش محسوس دمای کمینه مناطق غرب و شمال غرب استان بویژه شهرستان‌های بافت، بردسیر، رابُر، شهربابک، کوهبنان و شهرهای لاله زار(بردسیر) و راین(کرمان) را درگیر خواهد کرد.

 در این اطلاعیه تاکید شده است که به دلیل کاهش دما در مناطق مذکور احتمال سرمازدگی به محصولات زراعی و باغی وجود دارد.

این اطلاعیه افزوده است: تسریع در برداشت محصولات کشاورزی و انتقال به انبار، کنترل و تنظیم دمای گلخانه‌ها و سالن‌های پرورش دام و طیور، استفاده از پوشش مناسب برای نهال‌ها و  در صورت نیاز آبیاری شبانه مزارع به دلیل کاهش محسوس دما در مناطق غرب و شمال غرب کرمان توصیه می‌شود.

همچنین بر آمادگی فرمانداری‌ها، شهرداری ها و دستگاه‌های اجرایی متولی به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش خسارت‌های احتمالی تاکید شده است.




هشدار هواشناسی کرمان برای کاهش محسوس دما

منبع: ایرنـا
? هشدار هواشناسی کرمان برای کاهش محسوس دما