هشدار هواشناسی نسبت به وقوع باد شدید و گرد و خاک در کرمان

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع باد نسبتا شدید و گرد و خاک در استان کرمان هشدار داد. به گزارش فت فتو از کرمان، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی از ظهر شنبه ۶ شهریورماه تا اواسط هفته جاری وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک در پاره‌ای از مناطق استان کرمان به‌ویژه شرق و شمال‌غرب […]


سازمان هواشناسی نسبت به وقوع باد نسبتا شدید و گرد و خاک در استان کرمان هشدار داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی از ظهر شنبه ۶ شهریورماه تا اواسط هفته جاری وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک در پاره‌ای از مناطق استان کرمان به‌ویژه شرق و شمال‌غرب استان  ازجمله فهرج، ریگان، بم، زهکلوت، نرماشیر، رودبار جنوب و …پیش‌بینی می‌شود.

خیزش گرد و خاک و احتمال وقوع طوفان شن و خاک در شرق، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت ریزگردها را در پی خواهد داشت و احتمال اختلال در تردد راههای مواصلاتی استان و آسیب به سازه‌ها و تأسیسات شهری دور از انتظار نیست.

عدم ترددهای غیر ضروری در محورهای مواصلاتی استان، انجام تمهیدات لازم جهت کاهش خسارت وزش باد، استحکام بنا، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی و سازه‌های در حال ساخت، کنترل پوشش گلخانه‌ها و نهالستان‌ها همچنین آمادگی دستگاه‌های خدمـت‌رسان جهت انجام تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی توصیه می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





هشدار هواشناسی نسبت به وقوع باد شدید و گرد و خاک در کرمان

منبع:فــارس
? هشدار هواشناسی نسبت به وقوع باد شدید و گرد و خاک در کرمان