هشدار محیط زیست به مسئولان تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کرمان/رفع بوی نامطبوع در اسرع وقت

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان در صورتی که مسئولان تصفیه‌خانه شهر کرمان سریعاً نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام نکنند موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد. به گزارش فت فتو از کرمان، مرجان شاکری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بر اساس گزارشات واصله و سابقه انتشار بوی نامطبوع از واحد تصفیه خانه فاضلاب […]


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان در صورتی که مسئولان تصفیه‌خانه شهر کرمان سریعاً نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام نکنند موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، مرجان شاکری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بر اساس گزارشات واصله و سابقه انتشار بوی نامطبوع از واحد تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمان، به همراه رؤسای ادارات مدیریت عملکرد و حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان شبانه و بدون اطلاع قبلی برای دومین بار در سال جاری از محل تصفیه‌خانه بازدید به عمل آورد.

در جریان این بازدید بازدید شاکری به صورت تلفنی تذکرات لازم در خصوص نواقص و مشکلات موجود را  به مسئولان مربوطه گوش زد و عنوان کرد: در صورتی که مسئولان تصفیه‌خانه سریعاً نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام نکنند موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





هشدار محیط زیست به مسئولان تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کرمان/رفع بوی نامطبوع در اسرع وقت

منبع:فــارس
? هشدار محیط زیست به مسئولان تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کرمان/رفع بوی نامطبوع در اسرع وقت