هشدار صاعقه ،تگرگ و سیلاب در کرمان

شرایط نامساعد جوی در دو روز اخیرخسارات مالی و جانی برجای گذاشت.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیر کل مدیریت بحران استان با اشاره به ادامه بارشها در استان بر رعایت جوانب احتیاط  تاکید کرد  وافزود: در دوروز گذشته در استان شرایط نامساعد جوی خسارات مالی و جانی برجای گذاشت . سالخورده در […]

شرایط نامساعد جوی در دو روز اخیرخسارات مالی و جانی برجای گذاشت.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیر کل مدیریت بحران استان با اشاره به ادامه بارشها در استان بر رعایت جوانب احتیاط  تاکید کرد  وافزود: در دوروز گذشته در استان شرایط نامساعد جوی خسارات مالی و جانی برجای گذاشت .

سالخورده در گفتگو با نذیر کرمان گفت:: در شهرستان بافت صاعقه در منطقه عشایری جان یک نفر را گرفت و بارش شدید تگرگ و سیلاب در جنوب کرمان تلفات بیش از ۱۰۰راس دام و چندین نفر شتر را در پی داشت .
وی با تاکید بر آمادگی فرمانداران و ستادمدیریت بحران استان و به ویژه مناطق ،غرب،جنوب غربی استان و شهرستانهای بافت ،رابر و ارزوئیه ،  توجه به هشدارهای هواشناسی  را خواستارشد .
کارشناس هواشناسی نیز با اشاره به ادامه ناپایداریهای جوی استان  درروزهای آینده  هشداار داد:مردم از تردد در مسیل ها و بستر رودخانه ها پرهیز کنند .
حمیده حبیبی گفت: علاوه بر بارش باران ،تگرگ و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف وقوع رعد و برق هم دور از انتظار نیست ومردم باید به منظور پیشگیری از خطر، از صعود به ارتفاعات خودداری کنند .

 

 

دانلود

کد ویدیو




هشدار صاعقه ،تگرگ و سیلاب در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? هشدار صاعقه ،تگرگ و سیلاب در کرمان