هشداررگبار ،رعد و برق، باد و تگرگ در کرمان

رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید، در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ از فردا در بیشتر مناطق کرمان پیش بینی شده است. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  در هشدار هواشناسی – سطح زرد اعلام شده: با آغاز ناپایداری های جوی بصورت بارش پراکنده، رعد و برق، وزش باد و گرد […]

رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید، در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ از فردا در بیشتر مناطق کرمان پیش بینی شده است.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  در هشدار هواشناسی – سطح زرد اعلام شده: با آغاز ناپایداری های جوی بصورت بارش پراکنده، رعد و برق، وزش باد و گرد و خاک ،کرمان، انار، بافت، بردسیر، رابر، راور، راین، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک، کوهبنان، گلباف، لاله زار، ماهان تحت تاثیر این وضعیت جوی قرار می گیرد.

احتمال برخورد صاعقه و ریزش تگرگ، احتمال خیزش گرد و خاک بصورت موقت و کاهش دید تاپایان روز پنج شنبه  از پیامدهای این وضع جوی است.

 در این اطلاعیه بر خودداری از صعود به ارتفاعات،، تردد و چرای دام در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها، و سم پاشی نکردن در مزارع تاکید شده است.

 همچنین خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، افزایش غلظت غبار، احتمال اختلال تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان به علت کاهش دید در بم، رودبارجنوب، ریگان، شهداد، فاریاب، فهرج، قلعه گنج، کهنوج، منوجان، نرماشیر پیش بینی شده است.

 




هشداررگبار ،رعد و برق، باد و تگرگ در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? هشداررگبار ،رعد و برق، باد و تگرگ در کرمان