هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان انار برگزار شد

کرمان- هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان انار با حضور امام جمعه این شهرستان در سالن جلسات ناحیه مقاومت سپاه برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار، در این نشست، مواردی از قبیل، اقدامات لازم جهت پیشگیری از مصرف قلیان در اماکن عمومی و جلوگیری […]

کرمان- هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان انار با حضور امام جمعه این شهرستان در سالن جلسات ناحیه مقاومت سپاه برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار، در این نشست، مواردی از قبیل، اقدامات لازم جهت پیشگیری از مصرف قلیان در اماکن عمومی و جلوگیری از فعالیت مراکز فاقد مجوز توسط اداره میراث فرهنگی بررسی شد.

همچنین مقرر شد تمامی ادارات و نهادها اقدامات فرهنگی لازم در حوزه عفاف و حجاب را به عمل آورده و گزارش آن را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه دهند.

پیگیری روز و هفته فرهنگی شهرستان، برگزاری یادواره شهدا در ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ توسط سپاه با همکاری ادارات و نهادها، همایش پیاده روی و تجلیل از جانبازان به مناسبت هفته فرهنگی توسط شهرداری و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی، توسط کانون بسیج هنرمندان، اداره تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در هفته فرهنگی از دیگر مصوبات هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان انار بود.

کد خبر ۵۹۴۸۱۱۵




هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان انار برگزار شد

منبع: مــهر
? هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان انار برگزار شد