هزار و ۸۴۰ خانوار محروم کرمانی صاحبخانه می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کرمان از افتتاح ۱۸۴۰ واحد مسکن محرومان خبر داد و گفت: این مهم فردا با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور و مقامات عالی استان صورت می‌گیرد. به گزارش فت فتو از کرمان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمان امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و […]


مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کرمان از افتتاح ۱۸۴۰ واحد مسکن محرومان خبر داد و گفت: این مهم فردا با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور و مقامات عالی استان صورت می‌گیرد.

به گزارش فت فتو از کرمان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمان امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و مجموعه مدیران این نهاد، دفاع از قشر و آسیب‌دیده را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: در فرهنگ ما ایرانی‌ها اسم نهادها بیانگر ماموریت آن نهاد است و کمیته امداد نیز حوزه ماموریتی آن را به خوبی مشخص می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی اضافه کرد: این ماموریت کاملا جهادی و چابک بدون تشریفات خاص است که البته نظم خودش را هم دارد.

وی سرعت و دقت در رساندن حق به اهل آن را از ویژگی‌های امداد خواند و گفت: اینجا شهروند درجه یک و دو نداریم، یک حرکت جهادی و برجسته بوده و قشر آسیب‌پذیر در حیطه ماموریت قرار گرفته است.

امام‌جمعه کرمان قرار گرفتن کلمه امام در کنار امداد را تزریق یک نگاه دینی و الهی به حرکت کمیته امداد دانست و گفت: برخورد انقلابی و اسلامی با مشی امام در کمیته امداد مشهود است که از بدو تاسیس تاکنون هم آن را نشان داده و برجسته کرده و ارزش کار را چند برابر کرده است.

وی عنوان کرد: فراوان هستند کسانی که شما می توانید به آنها کمک کنید تا روی پای خود بایستد و در آینده دست شما را بگیرند.

توانمندسازی با درآمد ثابت رویکرد کمیته امداد است

ناصر عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد حضرت امام(ه) استان کرمان نیز در ابتدای این نشست از افتتاح ۱۸۴۰ مسکن محرومان خبر داد و ابراز داشت: این مهم فردا با حضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهور و مقامات عالی استان صورت می‌گیرد.

وی همچنین خدمات کمیته امداد طی یکسال گذشته را تشریح کرد و گزارش کاملی از روند این نهاد در کرمان ارائه کرد.

مدیرکل کمیته امداد کرمان توانمندسازی با درآمد ثابت را رویکرد کمیته امداد خواند ‌و عنوان کرد: ۱۱۸ هزار خانوار از امداد استفاده می‌کنند، البته اخیراً در جهت توانمند سازی ۲ هزار نفر از چرخه حمایت خارج شده‌اند.

عسکری‌نژاد اضافه کرد: کمترین پرداختی ما به مددجویان ۵۵۰ هزار تومان و بیشترین آن هم یک میلیون و ۸۲۰ هزار تومان است که نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد رشد داشته و پیش‌بینی می‌شود سال آینده نیز ۳۰ درصد افزایش یابد.

وی تلاش در جهت تامین جهیزیه محرومان را هم دارای رشد خواند و تصریح کرد: سال گذشته ۳۸ میلیارد تومان در این زمینه هزینه کردیم و امسال ۱۰۰ میلیارد تومان و از ۳ هزار و ۷۰۰ سری به ۴ هزار و ۳۵۹ سری رسیدیم.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی ره به بیمه مددجویان پرداخت و خاطرنشان کرد: حق بیمه سرپرستان خانوار را هم می‌پردازیم که سال گذشته ۴۰۰ نفر حقوق‌بگیر تامین اجتماعی شدند.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب





هزار و ۸۴۰ خانوار محروم کرمانی صاحبخانه می‌شوند

منبع: فــارس
? هزار و ۸۴۰ خانوار محروم کرمانی صاحبخانه می‌شوند