هرکس برای سربلندی ایران کاری می‌کند، پاسدار است

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هر کس برای مردم و نظام و عزت این مرز و بوم کاری می‌کند، به نوعی پاسدار است. سردارمحمدعلی نظری امروز ششم اسفندماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: همه رده‌های سپاه پای کار هستند و به صورت جهادی به وظایف خود عمل می‌کنند. […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هر کس برای مردم و نظام و عزت این مرز و بوم کاری می‌کند، به نوعی پاسدار است.

سردارمحمدعلی نظری امروز ششم اسفندماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: همه رده‌های سپاه پای کار هستند و به صورت جهادی به وظایف خود عمل می‌کنند.

او حفظ دستاوردهای انقلاب را یکی از رسالت‌های سپاه دانست و بیان کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب مردم هستند که در همه شرایط از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در همه جریانات و بحران‌ها در صحنه بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: یکی از دلایل موفقیت ما در استان کرمان همدلی و همراهی مسئولین بخصوص قرارگاه امام علی علیه السلام فراجا و سپاه در کرمان بود.

او ادامه داد: هر جا مباحث امنیتی باشد دیگر فرقی بین سپاه و فراجا نیست و با همکاری یکدیگر مشکل را حل می‌کنیم زیرا این برای امنیت نظام است و این همدلی کرمان باید در کشور الگو شود.

نظری با یادآوری اقدامات صورت گرفته در دهه مقاومت در کرمان عنوان کرد: جریان سازی در این ایام در کل کشور انجام شد و این مهم می‌تواند روشی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باشد.

او افزود: این مدت همه کشورهایی که از نظام عناد داشتند در این جنگ ترکیبی از طرق مختلف با دشمنان ما همکاری کردند اما با کمک و همراهی مردم به پایان رسید ولی تا زمانی که حق و باطل وجود داشته باشد دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بر لزوم رسیدگی به مردم و محرومیت زدایی تاکید کرد و گفت: آبرسانی به روستا در اولویت برنامه‌های ماست و آبرسانی به حدود ۸۰۰ روستای جدید نیز در دستور کار داریم. همچنین ۷۰۰ مسکن محرومین با کمک بهزیستی و کمیته امداد و … در دست احداث داریم.

او با اشاره به اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان در بحث کمک به محرومین تاکید کرد: هر کس برای مردم و نظام و عزت این مرز و بوم کاری می‌کند به نوعی پاسدار است.

نظری بیان کرد: سپاه برنامه‌های خود را برای نوروز طراحی کرده و امسال بحث زائران حاج قاسم را نیز داریم که تمهیدات لازم باید اندیشیده شود.

انتهای پیام




هرکس برای سربلندی ایران کاری می‌کند، پاسدار است

منبع: ایـسنا
? هرکس برای سربلندی ایران کاری می‌کند، پاسدار است