هدف از خدمات اجتماعی ریشه‌کنی فقر در استان کرمان است

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هدف از خدمات اجتماعی را ریشه‌کنی فقر در استان دانست و گفت: دولت مسئول از بین بردن فقر است و نقش سپاه و بسیج به میدان آوردن ظرفیت ها است. سردار حسین معروفی عصر امروز ۶ اردیبهست‌ماه در جلسه کارگروه بسیج اقتصادی گفت: براساس برآورد اطلاعاتی خدمات را […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هدف از خدمات اجتماعی را ریشه‌کنی فقر در استان دانست و گفت: دولت مسئول از بین بردن فقر است و نقش سپاه و بسیج به میدان آوردن ظرفیت ها است.

سردار حسین معروفی عصر امروز ۶ اردیبهست‌ماه در جلسه کارگروه بسیج اقتصادی گفت: براساس برآورد اطلاعاتی خدمات را اولویت بندی کردیم و خروجی خدمات اجتماعی باید افزایش امنیت باشد. 
وی ادامه داد: دشمن فقر هستیم و دشمنی ما با فقر بیشتر از صهیونیست و … است. 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: ایجاد امید در مردم هدف اصلی سپاه است و اینکه پرچم چه کسی در این زمینه بالا می رود اهمیتی برای ما ندارد. 
وی چشم انداز قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان را آبرسانی به۶۳۰ روستا در استان دانست و تصریح کرد: اطلس آب در شهرستان‌ها داریم و تجربه اطلس آب را در زمینه مسکن نیز پیاده کنیم. 
معروفی ادامه داد: در حوزه آبرسانی به روستاها استان کرمان پایلوت شد و این اقدام تصمیم درون استانی بوده است و سعی داریم ظرف یک سال این ۶۳۰ روستا را آبرسانی کنیم. 
وی نگاه سپاه را ریشه کنی فقر دانست و در ادامه آب شرب اولویت اول و سپس بهداشت، اشتغال خرد، مسکن مددجویان را به ترتیب اولویت‌های بعدی سپاه ثارالله استان برشمرد و تاکید کرد: تا زمانی که آب و بهداشت روستایی درست نشده باشد مسجد نمی سازیم. 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: حاشیه سیستان و بلوچستان ساماندهی شد اما حاشیه کرمان شده شوخی. 
وی بر لزوم توجه به بحث فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: از ظرفیت گروه های جهادی استفاده کنید و مردم را در کارها خدمات اجتماعی مشارکت دهیم. 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: باید اقدامات محرمیت زدایی اولویت بندی شود. 
علی زینی‌وند استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: سپاه ثارالله استان در خاموشی اقدامات خوبی انجام داده است و منشاء خدمات مطلوبی در استان شدند. 
وی از ظرفیت بسیج و نهادهای مردمی سخن گفت و افزود: طبق تجربه هر جا حضور سازمان یافته مردم داشتیم آن کار به خوبی انجام شده است. 
استاندار کرمان بیان کرد: باید فرهنگ جهادی را تقدیر کنیم و یکی از مزیت های جمهوری اسلامی است. 
وی اظهار کرد: سپاه به خوبی به حوزه رفع مشکلات آبی روستاهای استان ورود پیدا کرده است که قابل تقدیر است. 
انتهای پیام




هدف از خدمات اجتماعی ریشه‌کنی فقر در استان کرمان است

منبع: ایـسنا
? هدف از خدمات اجتماعی ریشه‌کنی فقر در استان کرمان است