هاشمی نزدیک‌ترین گزینه سرپرستی برای حضور در وزارت ورزش به جای سجادی

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، حمید سجادی چند روز قبل به دلیل شرایط جسمانی که برای او در اثر سقوط بالگرد در اسفند ماه سال گذشته پیش آمد از سمت خود در وزارت ورزش استعفا کرد و نامه رسمی استعفایش را تحویل رئیس جمهور داد.  البته هنوز رئیسی در مورد این استعفا نظر رسمی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، حمید سجادی چند روز قبل به دلیل شرایط جسمانی که برای او در اثر سقوط بالگرد در اسفند ماه سال گذشته پیش آمد از سمت خود در وزارت ورزش استعفا کرد و نامه رسمی استعفایش را تحویل رئیس جمهور داد. 

البته هنوز رئیسی در مورد این استعفا نظر رسمی خود را عنوان نکرده است اما از مدتها قبل گمانه زنی ها در مورد تغییرات در وزارت ورزش شده بود و بعد از استعفای رسمی سجادی، این گمانه زنی ها به اوج خود رسید. 

از افراد مختلفی مانند کیومرث هاشمی، محمد منصوری، محمد عباسی، محمد آخوندی، سینا کلهر، وحید یامین پور و … به عنوان گزینه های وزارت ورزش نام برده شده است اما آخرین پیگیری خبرنگار ورزشی نذیر کرمان حکایت از این دارد که کیومرث هاشمی نزدیک ترین گزینه به وزارت ورزش است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی او به عنوان سرپرست وزارت ورزش معرفی می شود و همچنین رئیسی در نظر دارد او را به عنوان وزیر ورزش به مجلس شواری اسلامی معرفی کند. 

کیومرث هاشمی با ورزش بیگانه نیست. او معاون سابق سازمان تربیت بدنی، قائم مقام سابق وزیر آموزش و پرورش در دولت دهم و رئیس سابق کمیته ملی المپیک بوده است. وی همچنین در دوران انتقالی فدراسیون فوتبال در کارگروه تدوین اساسنامه فدراسیون حضور داشته و همچنین در دوره گذشته انتخابات فدراسیون فوتبال رقیب شهاب عزیزی خادم بود. 

انتهای پیام/




هاشمی نزدیک‌ترین گزینه سرپرستی برای حضور در وزارت ورزش به جای سجادی

منبع:آنـــا
? هاشمی نزدیک‌ترین گزینه سرپرستی برای حضور در وزارت ورزش به جای سجادی