نیک‌طبع سرپرست محیط‌زیست کرمان شد

مجتبی نیک‌طبع سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان کرمان شد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، صبح امروز مجتبی نیک‌طبع به‌عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان کرمان معرفی شد. نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز محیط‌زیست به شکل علمی، تخصصی و فنی اداره می‌شود و همچنین به‌صورت میدانی […]


مجتبی نیک‌طبع سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان کرمان شد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، صبح امروز مجتبی نیک‌طبع به‌عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان کرمان معرفی شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز محیط‌زیست به شکل علمی، تخصصی و فنی اداره می‌شود و همچنین به‌صورت میدانی در این بخش عمل می‌کند.

شهباز حسنپور از تحریم‌های ظالمانه علیه کشور سخن به‌میان آورد و ابراز داشت: موفقیت‌های خیلی خوبی داشته‌ایم که از آن جمله می‌توان به‌ عضویت در کنفوانسیون‌های مختلف محیط‌زیستی دنیا اشاره کرد.

وی اضافه کرد: محیط‌زیست، پیشران مسائل اقتصادی کشور است و شاید جایی به قوانین ایراد وارد باشد مثلا به‌جای اینکه تولیدکننده را به محیط‌زیست بفرستیم باید مشوق‌هایی در نظر بگیریم که تولیدکننده بیاید و بهترین پیشنهادها را برای خدمت محیط‌زیستی به آیندگان ارائه دهد.

حسنپور عنوان کرد: در قانون معادن به استانداران اختیار داده‌ایم هر معدن‌کار و صنعت‌گری بخواهد برای بحث‌های محیط‌زیستی فعالیت داشته باشد، از تخفیف ۲۰ درصدی بهره‌مند شود.

وی اظهار کرد: اگر بخواهیم اقتصاد سبز داشته باشیم، تنها راه آن، توجه به محیط‌زیست است و این درحالی‌ست که راه‌حل‌های قدیمی اروپایی‌ها برای رفع مشکلات‌شان را به ما دیکته می‌کنند در صورتی که محیط‌زیست را باید بر اساس ظرفیت‌های محلی بنویسیم، اما حتی یک صفحه هم درباره زیست محلی در ادارات نداریم.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





نیک‌طبع سرپرست محیط‌زیست کرمان شد

منبع: فــارس
? نیک‌طبع سرپرست محیط‌زیست کرمان شد