نیسان تره‌بار حامل ۲۹۲ کیلو تریاک بود

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف۲۹۲ کیلو و ۶۴۰ گرم تریاک ،توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم در عملیات تکاوران ۱۱۳ راور خبر داد. سردار”عبدالرضا ناظری “در گفت‌وگویی بیان کرد: تکاوران ۱۱۳ “راور”با اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله موادمخدر از شهرهای جنوبی به مرکز کشور مطلع و رصد محورهای مورد نظر […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف۲۹۲ کیلو و ۶۴۰ گرم تریاک ،توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم در عملیات تکاوران ۱۱۳ راور خبر داد.

سردار”عبدالرضا ناظری “در گفت‌وگویی بیان کرد: تکاوران ۱۱۳ “راور”با اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله موادمخدر از شهرهای جنوبی به مرکز کشور مطلع و رصد محورهای مورد نظر را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در پلیس راه “ماهان” به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که راه پاک کن مواد بود مشکوک و آن را متوقف کردند افزود: پس از چند دقیقه یک دستگاه وانت نیسان نیز وارد پلیس راه شد و پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۲۹۲ کیلو و ۶۴۰ گرم تریاک از زیر بار تره بار آن کشف شد.  

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری ۲ متهم و توقیف ۲ خودرو در این عملیات بیان داشت: تکاوران پلیس برای جلوگیری با پدیده شوم مواد مخدر در اقصی نقاط این استان پهناور در حال انجام ماموریت هستند.

انتهای پیام




نیسان تره‌بار حامل ۲۹۲ کیلو تریاک بود

منبع: ایـسنا
? نیسان تره‌بار حامل ۲۹۲ کیلو تریاک بود