نیروی انقلابی با انگیزه در سپاه عامل موفقیت این نهاد است /پاسداری از انقلاب، زمان و دوره خاص ندارد

امیرمجاهدی گفت: دفاع از انقلاب و رهبری و دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی مربوط به زمان خدمت نیست ما پاسدار انقلاب اسلامی شده ایم که زمان ندارد و مربوط به دوره خاص نیست و انقلاب اسلامی آمده که زمینه ساز ظهور شود. به گزارش فت فتو، سردار محمود امیر مجاهدی فرمانده قرارگاه استمرار رسالت […]

امیرمجاهدی گفت: دفاع از انقلاب و رهبری و دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی مربوط به زمان خدمت نیست ما پاسدار انقلاب اسلامی شده ایم که زمان ندارد و مربوط به دوره خاص نیست و انقلاب اسلامی آمده که زمینه ساز ظهور شود.

به گزارش فت فتو، سردار محمود امیر مجاهدی فرمانده قرارگاه استمرار رسالت پاسداری و امور وابستگان در نیروی زمینی سپاه پیش از ظهر امروز در آئین برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس و وابستگان سپاه در کرمان ضمن گرامیداشت یاد و شهدای دفاع مقدس و شهید مدافع بین المللی مدافع تمامی مظلومان و مستضعفین عالم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، اظهار کرد: افتخار ما کرمانی ها این است که شهیدی دادیم که در آسمان ها بیش از زمین می درخشید و همان طور که همه شهدا در آسمان بر همه عالم می تابند.
 
سامیر مجاهدی عنوان کرد: این شهید بزرگوار به عنوان کسی که شمشیر ذوالققار انقلاب و رهبری  و مالک اشتر ولی فقیه از وی یاد شده و وقتی به شهادت رسید خیلی از ما احساس کردیم که ولی فقیه و مرجع عالیقدر جهان اسلامی دستشان به نوعی خالی است اما می بینیم که راه ایشان ادامه دارد کسانی که امروز در جبهه های مختلف دفاع از بشریت تلاش و فعالیت می کنند و پرچم ایشان را علم می کنند و امید که این تلاش ها زمینه ساز ظهور حکومت حضرت مهدی (عج) باشد.
 
وی گفت: خدا را شاکر و سپاسگذارم از اینکه به ما توفیق داد در عمر زندگی و خدمت در شرایط ویژه ای قرار بگیریم که خیلی از گذشتگان آرزوی چنین شرایطی را داشتند.
 
فرمانده قرارگاه استمرار رسالت پاسداری و امور وابستگان در نیروی زمینی سپاه افزود: ما از نسلی هستیم که در ایجاد انقلاب اسلامی تاثیر داشتیم و در دوره تثبیت انقلاب و تشکیل جمهوری اسلامی و دوره ۱۰ ساله اول که درگیر عملیاتها و تمرین های سختی بودیم که سخت ترین آن دوران ۸ سال دفاع مقدس بود توانستیم تاثیرگذار باشیم.
 
سردار امیرمجاهدی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی که امروز به فرموده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حریم است که اگر این حرم حفظ شود همه حرم ها و تمامی ادیان حفظ خواهد شد و این افتخاری برای تک تک ما است که حضرت امام نیز فرمودند «اگر سپاه نبود کشور نبود» پس بنابراین شما خود را دست کم نگیرید وبه این پاسدار بودن و وابستگی به سپاه افتخار کنید، زیرا هر جمله ای که امام می فرمایند یک حکم الهی است و پشت آن یک حکمت و مطالعه و رضایت خداوند متعالی است.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز با افتخار می توانیم در هر جمعی حاضر شویم و هر کس در هر مقام و پستی که دارد باید به خدمتگزارانی که تلاش آنها در تثبیت انقلاب و حفظ نظام تاثیر داشته است احترام بگذارد.
 
فرمانده قرارگاه استمرار رسالت پاسداری و امور وابستگان در نیروی زمینی سپاه  عنوان کرد: شما باید به این افتخار بزرگ ببالید که اگر شما نبودید این کشور نبود و خدمت کردن به کسانی که در حفظ نظام تاثیر داشتند جزو الطاف ویژه الهی است.
 
سردار امیر مجاهدی تصریح کرد: ما در دوران های مختلف با دشمنی های مختلفی روبرو بودیم از جمله دشمنی های اوایل که با انقلاب می شد از جنس سخت نبود و باعث بوجود آمدن دفاع مقدس شد در این جنگ دشمن در روبرو قرار داشت و ما او را مشاهده می کردیم اما دشمن امروز از جنس سخت است و از طریق همین جنگ سخت هم به این جمع بندی رسیده که نمی تواند این نظام مقدس جمهوری اسلامی را از پای در آورد.
 
وی با تاکید بر اینکه کشور ما امروز به توانمندی های بسیار بالایی دست یافته است، گفت:  امروز ما در محاسبات و در برنامه ریزی، دشمن منطقه ای برای خود قائل نیستیم چون دشمنان منطقه ای هیچ قدرتی ندارند که بخواهند برای ما مزاحمتی ایجاد کنند و حتی دشمنان بین المللی که امروز ادعای حاکمیت بر جهان را دارند آنها نیز نمی توانند در محاسبات خود پیروزی قطعی را برعلیه ما بدست بیاورند که بخواهند حرکتی داشته باشند.
 
فرمانده قرارگاه استمرار رسالت پاسداری و امور وابستگان در نیروی زمینی سپاه ، جنگ اقتصادی را یکی  دیگر از حربه های دشمن امروز بیان کرد و افزود: متاسفانه دشمن بارها سعی داشته و دارد از طریق جنگ اقتصادی و ایجاد تحریم نظام را تضعیف کند وقتی آن را آنالیز می کنیم متوجه می شویم در این جبهه مشکل از درون داریم که نتوانستیم منابع خود را به خوبی شناسایی و توانمندی خود را باور کنیم تا اینکه در این جبهه موفق شویم .
 
سردار امیرمجاهدی خاطرنشان کرد: امید که مسئولین به سطح آگاهی برسند که همان طور که حضرت آقا با قاطعیت به توانمندی های داخلی اعتقاد دارند و در تمامی فرمایشات عنایت ویژه دارند و می فرمایند همه سطوح مسئولین به این سطح از اعتقاد برسند که ما ظرفیت های لازم را داریم و می توانیم در مقابل دشمن عرض اندام کنیم و کشور را از بحران ها عبور دهیم.
 
وی عنوان کرد: امروز دشمن جبهه  عملیات روانی را به ما تحمیل کرده است که  ازطریق انتشار اخبار کذایی در فضای مجازی سعی دارد روح و روان مردم  را مورد حمله قرار دهد که برای جلوگیری از چنین حربه ای باید سواد رسانه ای را در جامعه آموزش دهیم و متوجه شویم که ریشه این اخبار و اطلاعات از کجا نشأت گرفته و با چه هدفی منتشر شده اند.
 
فرمانده قرارگاه استمرار رسالت پاسداری و امور وابستگان در نیروی زمینی سپاه  تصریح کرد: ما نسبت به ۴۰ سال گذشته به موفقیت های بسیار بزرگی دست پیدا کرده ایم و علیرغم همه این موفقیت ها احساس می کنیم جاهایی نقص هایی است که فکر می کنیم قابل برطرف نیست.
 
سردار امیرمجاهدی بیان کرد: دفاع از انقلاب و رهبری و دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی مربوط به زمان خدمت نیست ما پاسدار انقلاب اسلامی شده ایم که زمان ندارد و مربوط به دوره خاص نیست و انقلاب اسلامی آمده که زمینه ساز ظهور شود.
 
وی تاکید کرد: آیا جبهه ما فقط جبهه جنگ سخت و مسلحانه است، جبهه در خانه تک تک ما باز شده ، امروز در دیدگاه فرزندان ما ابهاماتی وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود و این میسر نمی شود جز اینکه ما پاسدار این جبهه باشیم.
 
فرمانده قرارگاه استمرار رسالت پاسداری و امور وابستگان در نیروی زمینی سپاه  افزود: ما پاسداری هستیم که بر پیشانی ما آرم سپاه حک شده است در محله، طایفه و هر کجا زندگی می کنیم ما را به عنوان سپاهی می شناسند و همانطور که جامعه از ما انتظار دارد که اگر خدای ناکرده جایی حرکتی انجام دهیم که خلاف مشی انقلاب، نظام و سپاه باشد به ما ایراد خواهند گرفت مراقب  این وظیفه حساس و سنگین باشیم و لازمه آن نگاه سازمانی است که حضرت آقا فرمودند بازنشستگان اعضای وابسته سپاه هستند که این معنای بسیار سنگینی دارد و در ادامه آن می فرمایند بازنشستگان از سپاه جدا نیستند.
 
سردار امیرمجاهدی ادامه داد: توانمندی شما بازنشستگان از نیروی جوان امروز بسیار بالاتر است و متناسب با جبهه ای است که می توانید در آن نقش آفرینی کنید، شما هم تجربه، هم انگیزه انقلابی و آموزش های مختلفی در این راه دیده اید که همه این ها امروز در جامعه ای که در آن زندگی می کنید بکار  می آید و اینکه مواضع انقلاب را روشنگری کنید.
 
وی گفت: تمامی  موفقیت هایی که امروز سپاه به آن دست یافته است و همه به آنها اعتقاد دارند ناشی از دو عنصر نیروی انقلابی با انگیزه و سازمانی با نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اگر می خواهیم در هر صحنه ای موفق ظاهر شویم و نقش تاثیرگذاری داشته باشیم باید این دو عنصر را در کنار هم ببینیم.
 
انتهای پیام/نامجو
 
 




نیروی انقلابی با انگیزه در سپاه عامل موفقیت این نهاد است /پاسداری از انقلاب، زمان و دوره خاص ندارد

منبع:آرمـان
? نیروی انقلابی با انگیزه در سپاه عامل موفقیت این نهاد است /پاسداری از انقلاب، زمان و دوره خاص ندارد