نیروهای مسلح زینت حکومت هستند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان گفت: سپاه و نیروهای مسلح زینت حکومت هستند و سازمان قضایی نیروهای مسلح از این زینت حفاظت می‌کند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام توکلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) اظهار کرد: سپاه به جهت […]


رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان گفت: سپاه و نیروهای مسلح زینت حکومت هستند و سازمان قضایی نیروهای مسلح از این زینت حفاظت می‌کند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام توکلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) اظهار کرد: سپاه به جهت طرز تفکر و نوع تربیتی پرسنل کمتر مرتکب جرم می‌شود.

وی افزود: سپاه و نیروهای مسلح زینت حکومت هستند و سازمان قضایی نیروهای مسلح از این زینت حفاظت می‌کند و نمی‌گذارد زیبایی، اعتماد و اقتداری که نیروهای مسلح دارند با برخی از رفتارها مخدوش شود.

 سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته حجت‌الاسلام توکلی به ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان اظهار کرد: امروز اگر باری روی زمین مانده باشد سپاه و بسیج جهت رفع این مشکل همکاری می‌کنند و به این امر افتخار می‌کنیم.

 وی افزود: ارتباط بین پاسدار و بسیج و مردم با توجه به حجم بالای کار خصوصا در بحت کمک‌های مومنانه، جهیزیه و آبرسانی از پایین‌ترین رده تا بالاترین رده بسیارخوب است.

 سردار نظری تصریح کرد: با توجه به این وسعت کار سپاه و بسیج، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از جرم‌های احتمالی باید تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهر کرمان و استان کرمان برای جلوگیری از سرقت و کشفیات و دیگر جرایم، گشت رضویون به‌صورت دائم خدمت می‌کند و شب‌ها از ساعت ۲۳ و در برخی مناطق از ساعت ۲۱ به بعد با هماهنگی نیروی انتظامی گشت‌زنی می‌کنند.

 فرامرزپور دادستان نظامی استان کرمان نیز در ادامه این دیدار با افتخار به بسیجی بودن خود ابراز داشت: بهترین زمینه ارتباط بین دو مجموعه قضا و سپاه و بسیج استفاده از توانمند ی سازمان در زمینه آموزش کارکنان است.

وی افزود:گشت رضویون بسیج از نظر کار کردن به‌طور کامل آموزش دیده است.

پایا پیام/۳۷۶۳/ب





نیروهای مسلح زینت حکومت هستند

منبع: فــارس
? نیروهای مسلح زینت حکومت هستند