نیروهای مسلح در کنار مردم هستند

کرمان – نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: نیروی‌های مسلح ایران برخاسته از بطن مردم و در کنار آنها هستند و برای حفظ امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کرمان با گرامیداشت هفته نیروی […]

کرمان – نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: نیروی‌های مسلح ایران برخاسته از بطن مردم و در کنار آنها هستند و برای حفظ امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کرمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: مردمی بودن و کار برای مردم از جمله خصیصه‌هایی است که باعث متمایز شدن نیروهای مسلح ایران با سایر نیروی‌های نظامی جهان می‌شود.

وی اظهار کرد: نیروی‌های مسلح ایران برخاسته از بطن مردم و در کنار آنها هستند و برای حفظ امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدف کسب رضای الهی برای خدمت رسانی تلاش می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ولایت مداری را از دیگر ویژگی‌های نیروهای مسلح دانست و بیان کرد: عمل به فرامین رهبری و فرمانده کل قوا سرلوحه مأموریت‌های نیروهای مسلح است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: مردمی بودن، تلاش برای کسب رضای الهی و ولایمتداری سه ویژگی ممتاز نیروهای مسلح کشور است و آنها با تکیه بر این خصیصه‌ها در برابر دشمنان و بدخواهان نظام ایستادگی می‌کنند.

کد خبر ۵۳۲۲۸۴۲




نیروهای مسلح در کنار مردم هستند

منبع:مــهر
? نیروهای مسلح در کنار مردم هستند