نیروهای حماس هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را در هم شکستند

کرمان- امام جمعه کرمان گفت: حماس موفق شد هیمنه رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب را درهم بشکند. به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نمازجمعه کرمان با اشاره به روز همبستگی با ملت مظلوم جهان، گفت: مظلومیت فلسطین هم اکنون به مسئله اول جهان امروز تبدیل شده است. وی ادامه داد: […]

کرمان- امام جمعه کرمان گفت: حماس موفق شد هیمنه رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب را درهم بشکند.

به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نمازجمعه کرمان با اشاره به روز همبستگی با ملت مظلوم جهان، گفت: مظلومیت فلسطین هم اکنون به مسئله اول جهان امروز تبدیل شده است.

وی ادامه داد: تا چندی قبل رژیم جعلی صهیونیستی شعار می‌داد تا زمانی که حماس نابود نشود، دست از جنگ بر نمی‌دارد. اما امروز حماس با قدرت و دلاوری بزرگ خود، در یک طرف میز مذاکره برای آتش بس نشسته و توسط تمام دنیا به رسمیت شناخته شده است.

امام جمعه کرمان هیمنه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را در هم شکسته دانست و گفت: امروز شاهد این هستیم که گروهی مبارز و مجاهد و جوان به نام حماس توانستند نه فقط هیمنه رژیم صهیونیستی بلکه هیمنه فرمانده و پشتیبان این جنگ نابرابر که آمریکا و غرب است را درهم بشکند.

علیدادی سلیمانی آمریکا را بازی گردان اصلی این جنگ دانست و گفت: آمریکا دست رژیم صهیونیستی را در تمام مجامع دنیا باز گذاشت تا با رایزنی و امتیاز دادن، هیچ فشاری بر رژیم صهیونیستی وارد نشود؛ اما با یاری خدا حماس که در جبهه مقاومت و شهادت و مردانگی قرار دارد، به پیروزی رسید.

وی همچنین به سالگرد رحلت آیت‌الله سیدیحیی جعفری، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه فقید کرمان، اشاره کرد و گفت: این مرد خدمتگزار، سال‌ها به مردم کرمان خدمت کرد و صداقت و اخلاص او برای همه مردم دیار کریمان اثبات شده بود.

امام جمعه کرمان درگذشت حجت‌الاسلام شاکری امام جماعت مسجد امام (ره) کرمان و نیز حجت‌الاسلام علی تویسرکانی، امام جمعه راور را نیز تسلیت گفت و افزود: این دو چهره معنوی استان کرمان سال‌ها عمر خود را صرف جلب رضایت خدا و ترویج دین و خدمت به خلق خدا کردند.

نماینده ولی فقیه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) هفته بسیج را گرامی داشت و افزود: بسیج توانسته است بزرگترین حرکت‌های اجتماعی و الهی را در تاریخ ما رقم بزند.

علیدادی سلیمانی ادامه داد: خدمت به مردم در صحنه‌های مختلف از جمله اقدامات بسیج در کشور است و بسیجیان کسانی هستند که برای رضای خدا حرکت می‌کنند.

وی موتور محرکه بسیجیان را، جوانی و انرژی آنها دانست و افزود: بسیجی دوستدار واقعی خدا است و به گونه‌ای حرکت می‌کند که خدا او را دوست داشته باشد.

کد خبر ۵۹۴۸۶۲۶




نیروهای حماس هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را در هم شکستند

منبع: مــهر
? نیروهای حماس هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را در هم شکستند