نیاز ۳۰ میلیارد ریالی برای تکمیل ۵ طرح دانشگاه پیام نور رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: برای تکمیل پنج طرح دانشگاه پیام نور شهرستان نیاز به ۳۰ میلیارد ریال است و با توجه به اینکه بودجه دولتی این واحد صرف هزینه‌های جاری می‌شود، کمک خیّران و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان را در تکمیل آن‌ها می‌طلبیم. حسین رضایی در بازدید از طرح‌های دانشگاه پیام نور رفسنجان اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: برای تکمیل پنج طرح دانشگاه پیام نور شهرستان نیاز به ۳۰ میلیارد ریال است و با توجه به اینکه بودجه دولتی این واحد صرف هزینه‌های جاری می‌شود، کمک خیّران و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان را در تکمیل آن‌ها می‌طلبیم.

حسین رضایی در بازدید از طرح‌های دانشگاه پیام نور رفسنجان اظهار کرد: طرح‌های در دست اقدام این دانشگاه نیاز به بودجه دارند تا تکمیل شود و این طرح‌ها شامل زمین چمن، بهسازی مسجد دانشگاه، رنگ‌آمیزی ساختمان‌ها و کلاس‌های درس، احداث پارکینگ و توسعه فضاهای گلخانه‌ای هستند که اگر بودجه ۳۰ میلیارد ریالی باشد، آن‌ها تکمیل می‌شوند.

وی با بیان این‌که بودجه دولتی این دانشگاه صرف هزینه‌های جاری می‌شود، یادآور شد: برای تکمیل و اتمام پروژه‌ها بودجه بیشتری نیاز است که اگر مجتمع مس سرچشمه و خیران کمک کنند طرح ها تکمیل و بهره برداری می‌شوند.

به گفته رضایی، این دانشگاه در حال حاضر دارای ۱۶۰۰ دانشجو است که در رشته‌های مختلف تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان نیز در این بازدید گفت: پیام نور دانشگاهی برآمده از انقلاب است که در راستای گسترش آموزش عالی و جبران عقب ماندگی‌های مفرط که در رژیم گذشته در این عرصه وجود داشت، موفق شده آموزشی با کیفیت و شهریه کم را نه تنها در مراکز استانی بلکه در دورترین اقصی نقاط کشور ارائه دهد.

الهام صادقی‌راد افزود: در راستای این آموزش‌ها، نیاز به حمایت‌های مسئولین و خیّرین داریم تا بتوانیم به ارائه خدمات بیشتر و بهتر بپردازیم.

به‌گزارش نذیر کرمان، در این بازدید که به‌مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم صورت گرفت، فرماندار رفسنجان از زحمات رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان تقدیر کرد.

انتهای پیام




نیاز ۳۰ میلیارد ریالی برای تکمیل ۵ طرح دانشگاه پیام نور رفسنجان

منبع: ایـسنا
? نیاز ۳۰ میلیارد ریالی برای تکمیل ۵ طرح دانشگاه پیام نور رفسنجان