نگاه و عمل به مکتب عاشورا عاقبت بخیری را به دنبال دارد

صبح امروز فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت به همراه جمعی از همکاران با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد به گزارش فت فتواز کرمان؛صبح امروز فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت به همراه جمعی از همکاران با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد .در این دیدار […]

صبح امروز فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت به همراه جمعی از همکاران با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد

نگاه و عمل به مکتب عاشورا عاقبت بخیری را به دنبال دارد

به گزارش فت فتواز کرمان؛
صبح امروز فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت به همراه جمعی از همکاران با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد .
در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت عنوان کرد: مجموعه سپاه به عنوان یک بازو و همراه ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه ما باید در رکاب روحانیت معزز و انقلابی و تراز مکتب اسلام باشیم و دست ما در دست امام جمعه شهرستان باشد و این دیدگاه ما نسبت به جایگاه امام جمعه شهرستان جیرفت خواهد بود.

وی ابراز کرد: امام جمعه و فرمانده سپاه به عنوان مؤذنین شهرستان محسوب خواهند شد و همیشه در صحنه خدمت به مردم و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برخواهند داشت.

سرهنگ پاسدار نسب امیری افزود: مجموعه سپاه به عنوان یک بازو و همراه و خادم برای ارزش‌ها در کنار امام جمعه خواهند بود و همه امورات را به نحو احسن انجام خواهیم داد.

وی گفت: در مجموعه فرهنگی و کارهای معنوی شهرستان، که زیرساخت همه امورات و ریشه دفتر امام جمعه شهرستان به شمار می‌آید و در حوزه معنویت، اعتقاد به مکتب اسلام، ولایت، اهل بیت (ع) و مسیر الهی باید ثابت قدم همه در این عرصه حضور داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت تصریح کرد: آن چه که در دفاع مقدس ما را پیروز میدان نبرد حق علیه باطل کرد معنویت و اعتقاد داشتن به مکتب عاشورا، اسلام و حرکت الهی و تراز کتاب الهی بود و آن چه که ما را امروز در تمامی عرصه‌ها مثل دوران دفاع مقدس پیروز خواهد کرد معنویت و قوی شدن اعتقادات است.

سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری گفت: مجموعه سپاه به عنوان یک بازو و همراه ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در این دیدار نیز گفت: پاسداران ما در مجموعه مقدس سپاه افراد بسیار شایسته، متعهد و ولایت‌مداری هستند و همه مراتب را با موفقیّت طی کرده‌اند.

امام جمعه جیرفت افزود: آثار و ذکر پُر خیر و برکت پاسداران در جامعه اسلامی و همه نیروهای انقلاب اسلامی به خوبی و نیکی از یاد می‌شود و به عنوان یک چهره فرهنگی مربوط به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار دارند.

وی بیان کرد: افتخار سپاه و نهاد امامت جمعه وابستگی به منصب ولایت و امامت است و همچنین نظر و لطفی که مقام معظّم رهبری مدظله العالی به این ۲ جایگاه دارد بسیار متفاوت از دیگر مناصب و جایگاه‌ها دارد.

حجت الاسلام والمسلمین تارم تصریح کرد: همواره این ۲ نهاد مقدس توانسته‌اند نقش خود را در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی ایفاء کنند و سپاه پاسداران با معنویت و بصیرتی که دارند توانسته‌اند خوش بدرخشند.

امام جمعه جیرفت ابراز کرد: بصیرت به عبارتی یعنی اطاعت از ولایت و امامت است و در این راه همه ما تا جان دادن ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد و در این راه فداکاری خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: سپاه یک مجموعه کم نظیر که عشق آن به ولایت فقیه است و توفیقات آن هم همین بوده که همواره مطیع امر مقام معظّم رهبری مدظله العالی بوده است و تمام دستورات فرمانده معظّم کل قوّا را اجرا کرده که رمز موفقیت این نهاد مقدس است.




نگاه و عمل به مکتب عاشورا عاقبت بخیری را به دنبال دارد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? نگاه و عمل به مکتب عاشورا عاقبت بخیری را به دنبال دارد