نگاه بسیج مبتنی بر بن بست شکنی است

رفسنجان – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نگاه بسیج را بر اساس توسل، توکل و بن بست شکنی دانست و گفت: فرمول اصلی بسیج انقلابی و مردمی بودن است. به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی شنبه شب در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیج در رفسنجان با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای […]

رفسنجان – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نگاه بسیج را بر اساس توسل، توکل و بن بست شکنی دانست و گفت: فرمول اصلی بسیج انقلابی و مردمی بودن است.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی شنبه شب در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیج در رفسنجان با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، کار خوب و بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: بسیج یک نیروی نظامی نیست یک فکر، فرهنگ، ایده و آرمان است. نطفه بسیج در صدر اسلام در مدینه منوره به دست پیامبر اکرم بنیان گذاری، به دست امیرالمومنین گسترش و به دست امام حسین (ع) بقای همیشگی یافت.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب با تبعیت از پیامبر اعظم (ص) بسیج را بنیان نهاد. روزی که بسیج مستضعفان پایه گذاری شد کسی اثرات آن را نمی‌دانست اما در طول دوران دفاع مقدس در جای جای ایران اسلامی در عرصه جنگ‌های سخت و نرم و حوزه‌های امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و علمی حضور معنادار بسیج در چارچوب نظام جمهوری اسلامی را مشاهده می‌کنیم.

معروفی با بیان اینکه بسیج استمرار و حرکت بزرگ و ماندگار عاشورای حسینی است، تصریح کرد: بسیج در چارچوب جغرافیای ما نیست، در سوریه، یمن، لبنان، بحرین و غزه و هر کجا در کشورهای اسلامی نگام می‌کنیم ردی از بسیج است.

وی بیان کرد: امروز بسیج مستضعفان از ایران خارج و در کشورهای اسلامی پایه گذاری شده است و اگر در عراق مردم با فرمان مراجع تقلید و با نگاه حاج قاسم سلیمانی فتنه‌ها را مدیریت می‌کنند با تبعیت از نظام سیاسی و الگوبرداری از بسیج مستضعفان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: یک عرصه بسیج، عرصه دفاعی و امنیتی است و اگر همزمان که در زمان محاصره همه جانبه دشمنان هستیم جزو کشورهای تراز اول دفاعی نیز هستیم با همین نگاه بسیج است.

مصداق عملی بسیج در همه عرصه‌ها حاج قاسم سلیمانی است

معروفی با بیان اینکه بسیج در هر عرصه هر کجا که لازم باشد، خودش را سد بلا می‌کند و جان پناه ملت ایران می‌شود، اظهار کرد: مصداق عملی بسیج در همه عرصه‌ها، حاج قاسم سلیمانی است و حاج قاسم خروجی بسیج در عرصه‌های فرهنگی، امنیتی، اجتماعی، ولایت باوری، رفاقت در مکتب، آرمان خواهی، معنویت و تجهد است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سیاست بسیج، ذات انقلاب و آرمان‌های امام راحل است ولی حزب و گروهی نیست و خود را فدای همه مردم می‌کند، تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم میز کسی را بگیریم و دنبال مسئولیت‌ها نیستیم، ما نوکر مردم هستیم.

معروفی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های بسیج در عرصه پزشکی و بهداشتی، افزود: در حوزه کرونا سینه سپر کردن بسیج را دیدید و ما امروز نگران کسانی هستیم که هنوز واکسن نزدند. ما شبانه روز آماده هستیم به دورترین نقاط نیروهایمان را بفرستیم تا همه مردم واکسن بزنند چرا که حق الناس است کسی که واکسن نزند و دیگران را بیمار کند.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی شعار نیست حکم، فرمان و فتوا است، اگر به چشم حکم به فرمایشات رهبر انقلاب نگاه کنیم به بن بست نمی‌خوریم به شرطی که بتوانیم این جهاد را گسترش دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه در حوزه مسکن مددجویان و محرومین و همچنین حوزه اشتغال به طور ویژه ورود پیدا کرده‌ایم، گفت: فلسفه این نمایشگاه و صندوق‌های مردم نهاد مشارکت و اشتغال برای خود مردم است.

معروفی با بیان اینکه اشتغال خانگی بسیج سازندگی مصداق اقتصاد مقاومتی است، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی سفره مردم را مراقبت می‌کند. خانواده‌ها را نجات و حرمت مردم را حفظ می‌کند و سفره‌های آنها را رنگین می‌کند این جهاد است به شرطی که همه بیایند در این شبکه قرار بگیرند و این شبکه را توسعه دهند.

کد خبر ۵۳۵۶۷۶۱




نگاه بسیج مبتنی بر بن بست شکنی است

منبع:مــهر
? نگاه بسیج مبتنی بر بن بست شکنی است