رویداد صدرا با حضور ۵۰ شرکت صنعتی و تولیدی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد از برگزاری رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور صاحبان صنایع و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در روز‌های ۸ و ۹ خرداد جاری خبر داد.  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد […]

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد از برگزاری رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور صاحبان صنایع و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در روز‌های ۸ و ۹ خرداد جاری خبر داد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد که صبح امروز در پیش نشست نخستین رویداد صدرا که با حضور ۵۵ نفر از صابان صنایع و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی در این واحد دانشگاهی سخن می‌گفت با تسلیت شهادت جانسوز رئیس جمهور فقید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، ابراز امیدواری کرد: در انتخابات پیش رو با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح مسیر پیشرفت ایران اسلامی با سرعت بیشتری طی شود.

وی با اشاره به تغییرات رویکردی در دانشگاه، تاکید کرد: امروز رویکرد دانشگاه مهارت افزایی و کارآفرینی است و طرح پویش دانشگاه نیز زمینه ساز اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان است به طوری که از صنایع مختلف نیاز سنجی شده و پس از احصای موقعیت‌های شغلی، زمینه اشتغال دانشجویان را متناسب با رشته تحصیلی خود بر اساس این نیاز‌ها و با معرفی از طرف دانشگاه فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه تا امروز ۵۳ برنامه علمی در کشور طراحی شده است و هرکدام از واحد‌های دانشگاهی متولی یک برنامه هستند، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی نیز متولی اجرای سه برنامه صنایع گاز، مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های بزرگ و حاشیه‌نشینی است.

مرادی اظهار کرد: به عنوان مثال در بحث مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های بزرگ ۲۵ دانشجوی دکتری در حال فعالیت هستند تا چالش‌های آن را رفع کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی آشنایی دانشجویان با چالش‌های واقعی صنعت، تبدیل ایده‌های علمی به محصولات صنعتی و تجاری، حمایت مالی صنایع از پایان‌نامه‌ها را از دیگر اهداف رویداد صدرا دانست و تأکید کرد: امروز دانشگاه در خصوص ارتباط با صنعت و جامعه تمام عزم خود را جزم کرده و منتظر نمی‌نشیند تا سازمان‌ها مسائل خود را مطرح کنند، بلکه دانشگاه برای آنها اولویت‌ها را تعریف می‌کند.

مرادی با استقبال از حضور صنایع مختلف در دانشگاه و تحقق انتقال تجارب از صنعت به دانشگاه و بالعکس، این نوید را داد تا شرکت‌های برتر از امکانات دانشگاه در راستای تعامل و تبادل دانش و اشتغالزایی دانشجویان بهره‌مند شوند.

به گزارش آنا، نخستین رویداد بزرگ صدرا «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» روز‌های ۸ و ۹ خرداد ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۵۰ شرکت صنعتی و تولیدی در مجتمع آموزشی شهید سردار سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




رویداد صدرا با حضور ۵۰ شرکت صنعتی و تولیدی در مشهد برگزار می‌شود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آنـــا
? رویداد صدرا با حضور ۵۰ شرکت صنعتی و تولیدی در مشهد برگزار می‌شود