نگاه بد دشمن به مرزهای ایران با برخورد قاطع سلیمانی‌ها همراه خواهد بود

امام جمعه ریگان گفت: نگاه بد دشمنان به مرزهای ایران اسلامی با برخورد قاطع سلیمانی ها همراه خواهد بود. به گزارش فت فتو از ریگان، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به اینکه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در ریگان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، به روز مسجد اشاره کرد […]


امام جمعه ریگان گفت: نگاه بد دشمنان به مرزهای ایران اسلامی با برخورد قاطع سلیمانی ها همراه خواهد بود.

به گزارش فت فتو از ریگان، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به اینکه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در ریگان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، به روز مسجد اشاره کرد و اظهار داشت: مسجد ملأ  و پناهگاه مومنان است.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: مساجد در تعالیم اسلامی به عنوان مراکز اتحاد و همبستگی و محل تجمع عبادت دسته جمعی است و در فرهنگ اسلامی ساخت مسجد از اهمیت خاصی برخوردار است که باید خیران وخادمان مسجدساز در روستاهای شهرستان توجه جدی در زمینه ساخت مسجد داشته باشند.

امام جمعه ریگان به روز پزشک اشاره کرد و گفت: پزشکان ما در زمان ویروس کرونا به صورت جهادگونه به یاری بیماران شتافتند که جای قدردانی و تشکر دارد و در خصوص تولید واکسن تمامی دانشمندان و محققان تلاش فراوانی کردند. 

وی به وقایع افغانستان اشاره و اظهار کرد: کشورهای سوریه و عراق در بیرون راندن داعش دست کمک و یاری به سمت ایران کردند که با تلاش شهید سپهبد سلیمانی، داعش از این دو کشور بیرون رانده شد.

رضازاده افزود: اشرف غنی دولت کاملا جعلی و فاسد را مدیریت می‌کرد که در این سال‌ها تمام امیدش آمریکا بود. ماهیت طالبان همان ماهیت قبلی است، اما با خشونت نمی‌شود کاری از پیش برد.

وی خاطرنشان کرد: طالبان اگر بخواهند دولت جدید تشکیل دهند باید مرزهای همسایه را به رسمیت بشناسند. اگر دشمنان نگاه بدی به مرزهای ما داشته باشند سلیمانی‌های زیادی وجود دارد که جوابشان را خواهند داد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۴/ب





نگاه بد دشمن به مرزهای ایران با برخورد قاطع سلیمانی‌ها همراه خواهد بود

منبع:فــارس
? نگاه بد دشمن به مرزهای ایران با برخورد قاطع سلیمانی‌ها همراه خواهد بود