نکونام: گل گهر سازمان دفاعی خوبی دارد و موقعیت نمی‌دهد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: داور مسابقه که احترام خاصی برایش قائلم دوست داشت بازی یک-یک تمام شود. به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار دو تیم استقلال و گل گهر، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم. با تیمی بازی داشتیم که شکل تیمی خوب، نظم و انضباط […]


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: داور مسابقه که احترام خاصی برایش قائلم دوست داشت بازی یک-یک تمام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار دو تیم استقلال و گل گهر، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم. با تیمی بازی داشتیم که شکل تیمی خوب، نظم و انضباط و ساختار خوبی دارد. بازی‌های این تیم را دیده بودیم، تقریبا بدون موقعیت به پایان می‌رسید. شاید در خیلی از بازی‌ها به حریفان موقعیت نمی‌دادند.

وی افزود: موقعیت ساختن مقابل تیم گل گهر با توجه به شکل و سازمان دفاعی که دارد سخت است. واقعا تیم خوبی هستند. به آن‌ها تبریک می‌گویم. به بازیکنان هم گفتم برای موقعیت سازی و گلزنی عجله نکنید. متاسفانه روی یک اشتباه و آفساید گل خوردیم و کارمان سخت شد.

*داور مسابقه دوست داشت بازی یک-یک تمام شود

سرمربی استقلال تصریح کرد: بعد از گل آفسایدی که خوردیم سعی کردیم بازی را دوباره به دست بگیریم. شرایط خوب شد. توانستیم به گل برسیم و بازی را برگردانیم ولی اعتراضات در نیمه دوم بازی را احساسی کرد. بازی برای هر دو تیم مستقیم شد. تیم حریف هم بازیکنان قد بلند خودش را به زمین فرستاد. فوتبال سخت شده بود و شرایط خوب نبود. داور مسابقه هم که احترام خاصی برایش قائلم دوست داشت بازی یک-یک تمام شود.

ادامه دارد…





نکونام: گل گهر سازمان دفاعی خوبی دارد و موقعیت نمی‌دهد

منبع: فــارس
? نکونام: گل گهر سازمان دفاعی خوبی دارد و موقعیت نمی‌دهد