نوک پیکان حملات جنگ رسانه‌ای دشمن به سمت قوه قضائیه است

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: خدمات نظام اسلامی را باید با استفاده از ظرفیت رسانه و هنر به اطلاع مردم برسد و بخش مهم تر جنگ رسانه‌ای است که امروز علیه دشمن انجام می‌شود و نوک پیکان حمله به سمت قوه قضائیه است. […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: خدمات نظام اسلامی را باید با استفاده از ظرفیت رسانه و هنر به اطلاع مردم برسد و بخش مهم تر جنگ رسانه‌ای است که امروز علیه دشمن انجام می‌شود و نوک پیکان حمله به سمت قوه قضائیه است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز سوم مهرماه در سومین نشست شورای مشاوران رسانه‌ای دادگستری استان کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: از نظرات اصحاب رسانه استفاده می‌کنم و همواره نگاهم بر این بوده تا از پیشنهادات این قشر استفاده کنیم و در این زمینه ضرر نکردم.

وی با بیان اینکه استفاده از رسانه در اطلاع رسانی خدمات قوه قضائیه یک ضرورت است، افزود: متاسفانه این کار مغفول واقع شده و مقام معظم رهبری به مسئولان قوه قضاییه تاکید کردند که در کنار خدمات ارزشمند این نهاد، توجهی به افکار عمومی و رسانه‌ها داشته باشند و در این زمینه تا نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم.

حمیدی با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی بیان کرد: خدمات نظام اسلامی را باید با استفاده از ظرفیت رسانه و هنر به اطلاع مردم برسد و بخش مهمتر جنگ رسانه‌ای است که امروز علیه دشمن انجام می‌شود و نوک پیکان حمله به سمت قوه قضائیه است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: متاسفانه این هجمه دشمنان بر افکار برخی افراد در کشورمان به ویژه جوانان و کسانی که در جریان اقدامات قوه قضائیه نیستند، ممکن است تاثیر بگذارد لذا تاکید مقام معظم رهبری برای پاسخ دادن به حملات دشمن است چرا که با رسانه باید به جنگ دشمن رفت و پاسخ داد.

وی تصریح کرد: تهدید رسانه و تبلیغات دشمن را باید با زبان هنر و رسانه پاسخ داد و در غیر این صورت موثر واقع نمی‌شود.

حمیدی با اشاره به اینکه برای کار رسانه نیاز به امکانات و اعتبار داریم، اظهار کرد: علاقمند به کار رسانه هستیم اما محدودیت‌های قوه قضاییه واقعیتی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت زیرا برخی مسائل اسرار مردم و نظام است که نمی‌توان آنها را رسانه‌ای کرد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها نامحرم نیستند اما با انتشار ،مطالب، به دست نااهلان و نامحرمان می‌افتد که باید مراقب بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره “رسانه و عدالت در استان بیان کرد: جشنواره ظرفیت بسیار خوبی است و نباید تعطیل شود.

وی با اشاره به استقبال و همراهی رسانه‌ها با این جشنواره گفت: باید سال به سال بر محتوا و کیفیت این کار بیفزاییم.

حمیدی با تاکید بر استفاده از ابزار رسانه برای کیفیت بخشی به رسالت و رسیدن به هدف(اجرای عدالت) بیان کرد: وقتی خود را موفق می‌دانیم که بتوانیم عدالت را به خوبی اجرا کنیم.

به گزارش نذیر کرمان، چهارمین جشنواره “رسانه و عدالت” در استان کرمان زمستان امسال برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، اول تا ۱۵ آبان ماه است.

انتهای پیام




نوک پیکان حملات جنگ رسانه‌ای دشمن به سمت قوه قضائیه است

منبع: ایـسنا
? نوک پیکان حملات جنگ رسانه‌ای دشمن به سمت قوه قضائیه است