نمره قبولی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به هیأت‌های مذهبی رفسنجان

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان برگزاری مراسم عزای حسینی در هیأت‌های مذهبی رفسنجان را همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قابل تقدیر دانست. حجت‌الاسلام حسنی در گفت‌وگو با فت فتو در رفسنجان اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی با تمام دغدغه‌ای که از خود نشان دادند و همتی که داشتند امسال مانند سال گذشته عزاداری محرم را […]


رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان برگزاری مراسم عزای حسینی در هیأت‌های مذهبی رفسنجان را همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قابل تقدیر دانست.

حجت‌الاسلام حسنی در گفت‌وگو با فت فتو در رفسنجان اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی با تمام دغدغه‌ای که از خود نشان دادند و همتی که داشتند امسال مانند سال گذشته عزاداری محرم را با شور و حال و همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دادند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با اشاره به تشکیل ستاد محرم و ایجاد هماهنگی‌های خوب بین هیأت‌های مذهبی تصریح کرد: هیأت‌ها همراهی کردند که جای قدردانی دارد و جوانان هیئتی و امام حسینی همراه با سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان تبلیغات به عزاداری پرداختند.

وی با ابراز گله‌مندی از بعضی هیأت‌ها به‌دلیل با بی‌برنامگی و رعایت نکردن شئونات عزاداری کرونایی افزود: این موضوع موجب آزرده خاطرشدن شورای هیأت‌ها، سازمان تبلیغات، مسؤولان و دغدغه‌مندان و دیگر هیأت‌ها که رعایت کردند، شد.

حسنی در خصوص دسته‌روی در تاسوعا و عاشورا نیز گفت: قرار شد در این دو روز تا سوعا و عاشورا دسته‌روی خیابانی نداشته باشیم و داخل فضا و مقابل هیأت برنامه‌ریزی شود و به عزاداری بپردازند.

وی با تشکر از کادر درمان که این روزها گرفتار  ویروس کرونا هستند، ابراز کرد: اگر تجمعی صورت نگیرد، اتفاقی نمی‌افتد اما از آن طرف کادر درمان را حمایت کردیم و با این مراعات کردن از کادر درمان تشکر کردیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: برای اقامه نماز ظهر عاشورا همراه با شرایط کرونا تصمیم‌گیری شده؛ کسانی که هیأت و برنامه عزادارای دارند، در همان مراسم هیأت خود تمهیدات لازم برای اقامه نماز داشته باشند، نماز به‌صورت متمرکز و تجمعی در رفسنجان برگزار نمی‌شود، اما تمامی هیأت‌ها رسالت اقامه نماز و احیاء امر فریضه نماز که بزرگترین پیام قیام سیدالشهدا(ع) است را انجام دهند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب




منبع:فــارس
? نمره قبولی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به هیأت‌های مذهبی رفسنجان