نماینده مجلس: مردم می‌دانند تبلیغات دروغ دشمن مانند کف روی آب است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تبلیغات سوء که ایادی‌شان و رسانه‌های بیگانه دارند، اما مردم می‌دانند این تبلیغات دروغ و مانند کف روی آب است. به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی زاهدی امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام حضور با شکوه […]


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تبلیغات سوء که ایادی‌شان و رسانه‌های بیگانه دارند، اما مردم می‌دانند این تبلیغات دروغ و مانند کف روی آب است.

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی زاهدی امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام حضور با شکوه مردم برای درون کشور در واقع پیام وحدت ملی، انسجام بیشتر و تبعیت از مقام معظم رهبری و بیعت با ایشان است و اقتدار داخلی را به منصه‌ظهور می‌گذارد.

وی بیان داشت: پیام جهانی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم این است که دشمنان انقلاب اسلامی ملاحظه می‌کنند با وجود تبلیغات سوء که ایادی‌شان و رسانه‌های بیگانه دارند، اما مردم می‌دانند این تبلیغات دروغ و مانند کف روی آب است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این امت همراهی با رهبری و دستاوردهای نظام و انقلاب و پاسداشت خون شهدا را همیشه مدنظر دارد و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

زاهدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: از امت حزب‌الله، امت اسلامی و مردم عزیز ایران از هر قشر، گروه، دین، مذهب و آیینی تشکر می‌کنیم که امروز برای ایران به صحنه آمدند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





نماینده مجلس: مردم می‌دانند تبلیغات دروغ دشمن مانند کف روی آب است

منبع: فــارس
? نماینده مجلس: مردم می‌دانند تبلیغات دروغ دشمن مانند کف روی آب است