نماینده مجلس: محور شهداد – نهبندان بازسازی می‌شود

کرمان – فت فتو – نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازسازی محور شهداد – نهبندان به چهار قطعه تقسیم بندی شده است گفت: این پروژه به ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که به مناقصه گذاشته شده است. محمدرضا پورابراهیمی روز شنبه در گفت و گو با […]

کرمان – فت فتو – نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازسازی محور شهداد – نهبندان به چهار قطعه تقسیم بندی شده است گفت: این پروژه به ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که به مناقصه گذاشته شده است.

محمدرضا پورابراهیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با اشاره به برگزاری نشست بررسی مشکلات بخش شهداد در شهرستان کرمان طی روز گذشته افزود: محور مواصلاتی شهداد – نهبندان در جریان سیل از سال ۹۸ تخریب شد که ۲ قطعه از این پروژه از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ تامین اعتبار شده و تا ۱۰ روز دیگر به پیمانکار واگذار می‌شود.

وی اظهارداشت: عملیات زیرسازی ۲ قطعه یاد شده از محور شهداد – نهبندان تا اواخر اردیبهشت ماه سال جاری اجرایی می شود و ۲ قطعه باقی مانده دیگر نیز در اعتبارات سال ۱۴۰۱ تعریف خواهد شد.

پورابراهیمی همچنین از تکمیل محور خاکی (زیرسازی و آسفالت) شهداد – گودیز – اندوهجرد به طول ۱۲ کیلومتر تا پایان خردادماه سال جاری خبر داد و گفت: سه کیلومتر محور خاکی روستای کشیتوئیه هم تا پایان تیرماه سال جاری آسفالت و تحویل خواهدشد.

به گزارش فت فتو نشست بررسی مشکلات شهداد با حضور امام جمعه این بخش، فرماندار کرمان و نیز جمعی از مدیران استان و شهرستان در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهداد بررسی شد.

۱۵ کیلومتر از محور شهداد – نهبندان (از کیلومتر ۶۰ تا ۷۵) پس از جاری شدن سیلاب در سال ۹۸ به کلی تخریب شد و بخشی گسترده از این مسیر نیز خسارت دید.

قطع این محور ارتباطی سبب جمع آوری پاسگاه پلیس راه، پایگاه های هلال احمر و اورژانس و موجب به سرقت رفتن برخی زیرساخت های آنها نیز شد به طوری که تخریب این محور مواصلاتی در ادامه در وضعیت تردد جاده ای و اقتصاد این بخش نیز اثرگذار بوده است.




نماینده مجلس: محور شهداد – نهبندان بازسازی می‌شود

منبع: ایرنـا
? نماینده مجلس: محور شهداد – نهبندان بازسازی می‌شود