نماینده مجلس: دستاوردهای دولت در عرصه دیپلماسی به‌دلیل تغییر موازنه در مذاکرات است

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه گفت: توافق پکن نشان داد که دنیا فقط در قاره سبز و آمریکای شمالی خلاصه نمی‌شود و این موفقیت و دستاورد بزرگ دولت به‌خاطر تغییر موازنه در مذاکرات و توجه ویژه به شرق و استفاده از ظرفیت کشورهایی مانند چین، روسیه و بلاروس است.  به گزارش فت فتو […]


نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه گفت: توافق پکن نشان داد که دنیا فقط در قاره سبز و آمریکای شمالی خلاصه نمی‌شود و این موفقیت و دستاورد بزرگ دولت به‌خاطر تغییر موازنه در مذاکرات و توجه ویژه به شرق و استفاده از ظرفیت کشورهایی مانند چین، روسیه و بلاروس است.

 به گزارش فت فتو از شهرستان بافت، صمدالله محمدی امروز اظهار داشت: دولت سیزدهم از همان اوایل که سکان مدیریت کشور را به دست گرفت، سعی بر اجرای صحیح سیاست‌های کلی نظام و رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در عرصه دیپلماسی را داشت.

وی تصریح کرد: دیپلماسی تعاملی و هم‌افزا و مبتنی بر سیاست عزتمندانه، یکی از اهداف دولت سیزدهم بوده است. سیاست فعالی که عزت خود را با تقویت مولفه‌های قدرت‌افزا مانند قدرت نظامی، هسته‌ای و دیگر حوزه‌ها گرفته است، همان قدرتی که برخی مسؤولان آن را نفی کرده و قدرت سیاسی را فقط منوط به چانه‌زنی با غربی‌ها خصوصا آمریکایی‌ها گره زده بودند.

 نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توافق پکن نشان داد که دنیا فقط در قاره سبز و آمریکای شمالی خلاصه نمی‌شود و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، نظم نوین جهانی در حال به وقوع پیوستن است و ایران به‌عنوان یکی از مهمترین ارکان کشورهای ابر قدرت، نقش‌آفرینی خواهد کرد.

وی بیان داشت: این موفقیت و دستاورد بزرگ دولت به‌خاطر تغییر موازنه در مذاکرات و توجه ویژه به شرق و استفاده از ظرفیت کشورهایی مانند چین، روسیه و بلاروس که همکاری و هماهنگی لازم با جمهوری اسلامی را داشته و عناد و ضدیتی نشان نداده‌اند و همچنین تنش‌زدایی با کشورهای اسلامی که در بدو آن کشور عربستان بوده و در گام‌های بعدی امارات، کویت، مصر و دیگر کشورهاست و امیدواریم دولت در سایر عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هم به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

 انتهای پیام/۲۶۵۵/ب





نماینده مجلس: دستاوردهای دولت در عرصه دیپلماسی به‌دلیل تغییر موازنه در مذاکرات است

منبع: فــارس
? نماینده مجلس: دستاوردهای دولت در عرصه دیپلماسی به‌دلیل تغییر موازنه در مذاکرات است