نماینده مجلس: جمهوری اسلامی فرزندان خود را دشمن نمی‌داند/ قدردان عفو پدرانه باشید

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به عفو بزرگ رهبری گفت: در شرایطی که دشمنان خارجی برای براندازی نظام و تجزیه کشور دندان طمع تیز کرده بودند، با این عفو بزرگ جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هرگز فرزندان خود را دشمن نمی‌داند هرچند فرزندانش فریب دشمن را بخورند. به گزارش فت […]


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به عفو بزرگ رهبری گفت: در شرایطی که دشمنان خارجی برای براندازی نظام و تجزیه کشور دندان طمع تیز کرده بودند، با این عفو بزرگ جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هرگز فرزندان خود را دشمن نمی‌داند هرچند فرزندانش فریب دشمن را بخورند.

به گزارش فت فتو از کرمان، عفت شریعتی درباره عفو بزرگ رهبری اظهار کرد: رهبر انقلاب ۱۶ بهمن‌ماه به‌مناسب چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیام مبارک رجب با عفو تعداد بسیار زیادی از متهمان و محکومان حوادث اخیر موافقت کردند که این عفو بزرگ نشان م‌یدهد که جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب همیشه به فکر فرزندان این سرزمین و حفظ سرمایه اجتماعی این کشور هستند.

 نماینده زرند و کوهبنا در مجلس ادامه داد: در شرایطی که دشمنان خارجی برای براندازی نظام و تجزیه کشور دندان طمع تیز کرده بودند، با این عفو بزرگ جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هرگز فرزندان خود را دشمن نمی‌داند هرچند فرزندانش فریب دشمن را بخورند و یا خطایی مرتکب شده باشند.

شریعتی افزود: رهبری از روز اول اغتشاشات  فرمودند که صف فریب‌خوردگان از خرابکاران و اغتشاشگران جداست و عفو و حذف سوءسابقه برای این افراد یعنی آینده جوانان و فرصت‌های حرفه‌ای و اجتماعی این افراد آسیب نخواهد دید.

 نماینده مردم زرند و کوهبنان تصریح کرد: نظام عاقل، نظامی است که ببخشد، نبیند، بگذرد، مسائل را بدون دلیل بزرگ نکند و مساله نسازد.پیام بخشش فریب خوردگان عقلانیت این نظام ولایی را ثابت و به جهان مخابره کرد.

وی در پایان عنوان کرد : امیدواریم افرادی که شامل عفو شدند و خانواده های‌شان که مطمئنا در این مدت دل نگران فرزندانشان بودند قدردان این عفو پدرانه باشند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





نماینده مجلس: جمهوری اسلامی فرزندان خود را دشمن نمی‌داند/ قدردان عفو پدرانه باشید

منبع: فــارس
? نماینده مجلس: جمهوری اسلامی فرزندان خود را دشمن نمی‌داند/ قدردان عفو پدرانه باشید