نماینده مجلس: بخشش فریب‌خوردگان، پیام عقلانیت نظام را به جهان مخابره کرد

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به عفو بزرگ رهبری گفت: نظام عاقل، نظامی است که ببخشد، نبیند، بگذرد، مسائل را بدون دلیل بزرگ نکند و مساله نسازد. پیام بخشش فریب خوردگان عقلانیت این نظام ولایی را ثابت و به جهان مخابره کرد. به گزارش فت فتو از کرمان، عفت شریعتی درباره […]


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به عفو بزرگ رهبری گفت: نظام عاقل، نظامی است که ببخشد، نبیند، بگذرد، مسائل را بدون دلیل بزرگ نکند و مساله نسازد. پیام بخشش فریب خوردگان عقلانیت این نظام ولایی را ثابت و به جهان مخابره کرد.

به گزارش فت فتو از کرمان، عفت شریعتی درباره عفو بزرگ رهبری اظهار کرد: رهبر انقلاب ۱۶ بهمن‌ماه به‌مناسب چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیام مبارک رجب با عفو تعداد بسیار زیادی از متهمان و محکومان حوادث اخیر موافقت کردند که این عفو بزرگ نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب همیشه به فکر فرزندان این سرزمین و حفظ سرمایه اجتماعی این کشور هستند.

 نماینده زرند و کوهبنان در مجلس ادامه داد: در شرایطی که دشمنان خارجی برای براندازی نظام و تجزیه کشور دندان طمع تیز کرده بودند، با این عفو بزرگ جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هرگز فرزندان خود را دشمن نمی‌داند هرچند فرزندانش فریب دشمن را بخورند و یا خطایی مرتکب شده باشند.

شریعتی افزود: رهبری از روز اول اغتشاشات فرمودند که صف فریب‌خوردگان از خرابکاران و اغتشاشگران جداست و عفو و حذف سوءسابقه برای این افراد یعنی آینده جوانان و فرصت‌های حرفه‌ای و اجتماعی این افراد آسیب نخواهد دید.

 نماینده مردم زرند و کوهبنان تصریح کرد: نظام عاقل، نظامی است که ببخشد، نبیند، بگذرد، مسائل را بدون دلیل بزرگ نکند و مساله نسازد. پیام بخشش فریب خوردگان عقلانیت این نظام ولایی را ثابت و به جهان مخابره کرد.

وی در پایان عنوان کرد : امیدواریم افرادی که شامل عفو شدند و خانواده های‌شان که مطمئنا در این مدت دل نگران فرزندانشان بودند قدردان این عفو پدرانه باشند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





نماینده مجلس: بخشش فریب‌خوردگان، پیام عقلانیت نظام را به جهان مخابره کرد

منبع: فــارس
? نماینده مجلس: بخشش فریب‌خوردگان، پیام عقلانیت نظام را به جهان مخابره کرد