نماینده مجلس: بانک‌ها امهال وام‌های کشاورزی را تعیین‌تکلیف کنند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: با توجه به مساعدت وزرای اقتصاد و کشاورزی، امهال وام‌های کشاورزی و سیل باید مورد توجه قرار گیرد و زودتر تعیین‌تکلیف شود زیرا مردم به‌دلیل حوادث غیرمترقبه دچار مشکل شدند و بعضا توان بازپرداخت تسهیلات را ندارند. به گزارش فت فتو از کوهبنان، نماینده زرند و کوهبنان […]


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: با توجه به مساعدت وزرای اقتصاد و کشاورزی، امهال وام‌های کشاورزی و سیل باید مورد توجه قرار گیرد و زودتر تعیین‌تکلیف شود زیرا مردم به‌دلیل حوادث غیرمترقبه دچار مشکل شدند و بعضا توان بازپرداخت تسهیلات را ندارند.

به گزارش فت فتو از کوهبنان، نماینده زرند و کوهبنان در مجلس امروز در جلسه‌ شورای بانک‌های این شهرستان که به‌منظور بررسی و رفع مشکلات همچنین تسهیل در پرداخت تسهیلات بانکی برگزار شد، اظهار کرد: مسؤولان ملزم به حرکت در مسیر حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال هستند و با توجه به اینکه نبض اقتصادی کشور در دست بانک‌هاست، جا دارد بانک‌ها از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولیدکنندگان استفاده کنند.

 عفت شریعتی‌کوهبنانی تصریح کرد: ضرورت دارد بانک‌ها منابع و تسهیلات خود را به سمت بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و به‌ویژه تولیدات دانش‌بنیان هدایت کنند  و ضروری‌ست بانک‌ها در کوهبنان سامان‌دهی شوند و بانک‌های ملت و صادرات از باجه به شعبه ارتقا یابند تا خدمت‌دهی به مردم افزایش پیدا کند.

 وی ادامه داد: با توجه به مساعدت وزرای اقتصاد و کشاورزی، امهال وام‌های کشاورزی و سیل‌زدگان هم باید مورد توجه قرار گیرد و زودتر تعیین تکلیف شود زیرا مردم به‌دلیل حوادث غیرمترقبه دچار مشکل شدند و بعضا توان بازپرداخت تسهیلات را ندارند.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان نیز در این جلسه بر پرداخت تسهیلات به شهروندان توسط بانک‌های عامل و تخصیص تسهیلات با کارمزد کم به طرح‌های اشتغال‌زایی برای ارتقای فعالیت‌های معدنی، صنعتی و کشاورزی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به قشر ضعیف شهرستان تاکید کرد.

فرماندار کوهبنان همچنین خواستار مساعدت بانک‌ها برای رفع مشکلات برق مجتمع دامداری و پرورش شترمرغ سرپشت جور و اعطای تسهیلات ویژه به کارگران معادن شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب





نماینده مجلس: بانک‌ها امهال وام‌های کشاورزی را تعیین‌تکلیف کنند

منبع: فــارس
? نماینده مجلس: بانک‌ها امهال وام‌های کشاورزی را تعیین‌تکلیف کنند