نماینده بافت: بالگرد به صورت ناگهانی از کنترل خارج شد/ شرمنده مهمانان شدیم

نماینده بافت، رابر و ارزوئیه که خود در سانحه بالگرد دچار مصدومیت شده است، گفت: شرمنده مهمانان‌مان شدیم و برای سلامتی آنها دعای خیر می‌کنیم. صمدالله محمدی امروز در گفت‌وگو با فت فتو در کرمان، در تشریح حادثه سقوط بالگرد در شهرستان بافت اظهار کرد: از رابر به سمت بافت حرکت کردیم و هلی‌کوپتر در […]


نماینده بافت، رابر و ارزوئیه که خود در سانحه بالگرد دچار مصدومیت شده است، گفت: شرمنده مهمانان‌مان شدیم و برای سلامتی آنها دعای خیر می‌کنیم.

صمدالله محمدی امروز در گفت‌وگو با فت فتو در کرمان، در تشریح حادثه سقوط بالگرد در شهرستان بافت اظهار کرد: از رابر به سمت بافت حرکت کردیم و هلی‌کوپتر در شرایط عادی داشت به زمین می‌نشست، زمین چمن فوتبال بافت معلوم بود و به‌دلیل اینکه ارتفاع خیلی پایین بود، چمن را می‌دیدیم.

وی ادامه داد: شاید ده، پانزده متر به زمین مانده بود، متوجه شدم دماغه‌ هلی‌کوپتر حالت سقوط دارد، به نظر می‌رسید، به‌صورت ناگهانی از کنترل خارج شده است چراکه کادر پرواز و خلبانی هیچ اطلاعی ندادند و اتفاق کاملا ناگهانی رخ داد.

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه با اشاره به تلخی ماجرای فوت آقای احمدی مشاور وزیر ورزش، از وی به‌عنوان انسان دلسوز یاد کرد و گفت: اتفاق تلخی برای مهمانان‌مان رقم خورد در حالی که برنامه‌های خوبی داشتیم و می‌خواستیم خبرهای خوشی را از آن منطقه مخابره کنیم.

محمدی اضافه کرد: قرار بود اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با اداره ورزش و جوانان رابر خواهر خوانده شوند و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با شهرستان بافت خواهر خواندگی خود را اعلام کنند و ادارات کل ورزش و جوانان یزد و اصفهان هم خواهرخواندگی خود را با ارزوئه اعلام کنند.

وی با بیان اینکه قرار بود اتفاقات خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی و مناطق کمتر توسعه‌یافته با همراهی کلان شهرها بیفتد و تصمیماتی هم در حوزه استعدادیابی ورزشکاران گرفته شود که ارائه آموزش و برگزاری مسابقات دوجانبه از آن جمله بودند، اضافه کرد: همچنین احداث زمین چمن بزنجان از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

وی در پاسخ به این سوال که از رابر تا بافت راه چندانی نیست و چرا بالگرد را انتخاب کردید، گفت: استان برای وزیر ورزش برنامه‌های دیگری داشت، اما سجادی اصرار کرد به مردم حوزه‌های بافت، رابر و ارزوئیه قول دادم که در این سفر به دیدار آنها بروم. پرواز وزیر هم از بندرعباس بود و زمان کمی هم داشتند، تصمیم گرفته شد با بالگرد آن مسیر را طی کنیم.

وی از پیام‌های محبت‌آمیز و نگرانی‌های مردم تشکر کرد و گفت: شرمنده مهمانان‌مان شدیم و برای سلامتی آنها دعای خیر می‌کنیم.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب





نماینده بافت: بالگرد به صورت ناگهانی از کنترل خارج شد/ شرمنده مهمانان شدیم

منبع: فــارس
? نماینده بافت: بالگرد به صورت ناگهانی از کنترل خارج شد/ شرمنده مهمانان شدیم