نمایش حضور، اقتدار و همبستگی در کوهبنان

همایش بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن در کوهبنان هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح در کوهبنان آغاز شد. به گزارش گروه فرهنگ و سیاست پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»، شهروندان کوهبنانی پیش از آغاز راهپیمایی در چهار راه امام خمینی(ره) محل آغاز راهپیمایی حاضر شدند تا در این همایش بزرگ حضور یابند و با لبیک […]

همایش بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن در کوهبنان هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح در کوهبنان آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگ و سیاست پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»، شهروندان کوهبنانی پیش از آغاز راهپیمایی در چهار راه امام خمینی(ره) محل آغاز راهپیمایی حاضر شدند تا در این همایش بزرگ حضور یابند و با لبیک به ندای رهبر و مقتدای خود حماسه حضور دیگری را در دفتر انقلاب ثبت کنند.

ائمه جمعه، علما و روحانیون، مسئولان سیاسی، قضایی، نظامی، انتظامی و اداری کوهبنان همگان و همپای مردم در همایش راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و ندای الله اکبر سردادند.

سیل خروشان جمعیت در شهر کوهبنان در راهپیمایی امسال به‌حدی بود كه دوربین‌ها توان به تصویر كشیدن این همه عشق، وفاداری و اخلاص مردم انقلابی در این صحنه عظیم ملی را نداشتند.

مسئولان، علما و روحانیون، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، ورزشکاران، کارگران معادن زغالسنگ، دانش آموزان، دانشجویان، زنان شیردل و مردان شجاع این مرز و بوم همراه با سایر اقشار، امروز ندای لبیك یا خامنه ای، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و….. سر دادند و باردیگر وفاداری خود را به اسلام، ولایت و رهبری و انقلاب اسلامی را به زیبایی به نمایش گذاشتند.

قرائت قطعنامه سراسری كه با تكبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت، اجرای سرود دختران حاج قاسم شهرستان کوهبنان و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های سالروز پیروزی انقلاب در شهر کوهبنان بود.

در اجتماع مردم کوهبنان مجید توکلی فرماندار شهرستان گفت: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است لذا در این موقعیت با حضور پر شور مردم در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن شاهد عزت و اقتدار بیشتر نظام اسلامی هستیم.

توکلی خاطر نشان کرد: جشن اصلی انقلاب را در ۱۱ اسفندماه با مشارکت حداکثری مردم در کنار صندوق های رای برگزار خواهیم کرد لذا همگان باید مخاطبان خود را برای حضور در انتخابات پرشور در این روز دعوت کنند.

فرماندار کوهبنان افزود: با حضور گسترده مردم مجلسی قوی و تاثیرگذار تشکیل می‌شود که باعث شگفتی و حیرت دشمنان و بدخواهان خواهد شد.

در ادامه محمدرضا حسنی سعدی گفت: انقلاب اسلامی آرزوی همه پیامبران الهی بود که در قرن چهاردهم با رهبری حضرت امام (ره)، وحدت و انسجام مردم به پیروزی رسید در حالی که میوه و ثمره انقلاب اسلامی سردار دلها بود.

وی خاطر نشان کرد: خفقان و القای ما نمی‌توانیم قبل از انقلاب بر ایران حاکم بود روزگاری که مراکز دانشگاهی و آمار دانشجویان ما بسیار ناچیز و‌ پائین بود اما کارهای بزرگی طی سالیان گذشته صورت گرفته است.

رزمنده دوران دفاع مقدس ابراز کرد: در دوران گذشته پادشاهان قاجار و‌ پهلوی حاتم بخشی کردند و بخشی از کشور را به دیگران بخشیدند اما در دوران دفاع‌ مقدس حتی یک روستا از کشور ما جدا نشد.

همرزم سردار دلها بیان کرد: امروز تفکر انقلاب و امامین انقلاب شخصیت‌هایی بزرگ را تربیت کرده که حاضرند برای حفظ نظام اسلامی جانشان را تقدیم کنند.

حسنی سعدی افزود: قبل از انقلاب صحبتی از انرژی هسته ای نبود اما امروز ایران اسلامی در جایگاه دهم انرژی هسته‌ای در جهان قرار دارد و مقالات علمی جوانان ایرانی در رده ۱۶ جهان قرار دارد که این مهم به برکت وجود ولایت و رهبری، انقلاب اسلامی و خون شهدا رقم خورده زیرا انقلاب اسلامی به جوانان ما می توانیم را القا کرده‌است.

ایثارگر دوران دفاع مقدس بیان کرد: در دوران استقرار انقلاب اسلامی توسعه در آب، برق، گاز و تلفن و…. شگفت‌آور است به گونه‌ای که در دورترین روستاها امروز زیر ساخت‌ها ایجاد شده است.

هم‌رزم سردار دلها گفت: توسعه مدارس و دانشگاه‌ها، توسعه حرم مطهر رضوی، پیشرفت‌های نظامی و…. به برکت انقلاب اسلامی گسترش پیدا کرده‌است.

وی خاطر نشان کرد: ۱۱ اسفند ماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم که قطعا همه دوستداران اسلام، انقلاب، ولایت و رهبری و سردار دلها کنار صندوق‌های رای خواهند آمد تا تیری بر قلب دشمنان و صهیونیست‌های آدم‌کش شلیک کنند و دنیار را با مشارکت حداکثری خود شگفت‌زده نمایند.

حسنی سعدی ادامه داد: حضور در کنار صندوق‌های رأی تجدید عهد و پیمان با شهدا و دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی است.

انتهای ‌خبر/

منبع: فارس




نمایش حضور، اقتدار و همبستگی در کوهبنان

منبع:آرمـان
? نمایش حضور، اقتدار و همبستگی در کوهبنان