نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان در جیرفت دایر است

فت فتو/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: همزمان با چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان در جیرفت تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری دایر می باشد. حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: همزمان […]

فت فتو/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: همزمان با چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان در جیرفت تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری دایر می باشد.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: همزمان با چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کشور نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان  از ۱۶الی ۳۰ بهمن ماه سال جاری در نگار خانه یادمان ولایت جیرفت  دایر می باشد.
وی افزود:در این نمایشگاه ۱۴ هنرمند از جنوب استان کرمان با  ۶۰ اثر شرکت کرده اند و آثار خود را به نمایش عموم گذاشته اند که 
آثار شرکت کننده در این نمایشگاه در زمینه مجسمه، طراحی گرافیک(پوستر)، نقاشی، تذهیب و نگارگری، خوشنویسی، هنر جدید (ویدئو آرت)، نقاشی، عکس، مجسمه، نقاشی و مجسمه و… می باشند.
اسحاقی ضمن دعوت از عموم علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه گفت :علاقه مندان به هنرهای تجسمی می توانند صبح ها  از ساعت۸ الی ۱۲ و  عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۸ با مراجعه به نگار خانه یادمان ولایت جیرفت از آثار به نمایش گذاشته شده دیدن نمایند.

انتهای پیام 




نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان در جیرفت دایر است

منبع: ایـسنا
? نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان در جیرفت دایر است