نمایشگاه معرفی مشاغل و بازارچه فروش محصولات دانش‌آموزی

افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل و بازارچه فروش محصولات دانش‌آموزی امروز به مناسبت هفته معرفی مشاغل برگزار شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ صبح امروز با حضور امام جمعه راین، رئیس اداره آموزش و پرورش، شهردار و جمعی از همکاران حوزه ستادی، نمایشگاه معرفی مشاغل و بازارچه فروش محصولات دانش‌آموزی به‌مناسبت هفته معرفی […]

افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل و بازارچه فروش محصولات دانش‌آموزی امروز به مناسبت هفته معرفی مشاغل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ صبح امروز با حضور امام جمعه راین، رئیس اداره آموزش و پرورش، شهردار و جمعی از همکاران حوزه ستادی، نمایشگاه معرفی مشاغل و بازارچه فروش محصولات دانش‌آموزی به‌مناسبت هفته معرفی مشاغل در هنرستان دخترانه الزهرا(س)افتتاح شد.

رحیمی‌نژاد در آیین افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تشکر از زحمات همکاران فرهنگی و دانش آموزان و با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: هفته مشاغل بهترین فرصت برای معرفی بیشتر مشاغل مختلف جامعه است.

رئیس اداره آموزش و پرورش راین افزود: امروز جامعه به همه شغل‌ها نیاز دارد و قرار نیست که همه دانش‌آموزان دکتر، مهندس یا معلم شوند.

وی تصریح کرد: برخی از مشاغلی که امروز دانش‌آموزان در آن فارغ‌التحصیل می‌شوند، درآمدزایی آن‌ها از بسیاری از شغل‌های اداری مناسب و بهتر است.

رحیمی‌نژاد در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه امروز در هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای رشته‌هایی که دانش‌آموزان به آنها علاقه دارند، آموزش داده می‌شود که نیاز جامعه را برآورده کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده‌ها می‌توانند با بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با مشاغل مختلف و کارایی که در جامعه دارند، فرزندان خود را نسبت به انتخاب رشته‌های فنی تشویق کنند.

گفتنی است در این مراسم از همکاران فعال در زمینه برپایی این نمایشگاه با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای خبر/ تاج الدینی
 




نمایشگاه معرفی مشاغل و بازارچه فروش محصولات دانش‌آموزی

منبع:آرمـان
? نمایشگاه معرفی مشاغل و بازارچه فروش محصولات دانش‌آموزی