نمایشگاه صنایع‌دستی در فهرج برگزار می‌شود

فهرج – مسئول نمایندگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان فهرج از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت هفته بسیج در فهرج خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کرمان، حمید وحیدزاده گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت هفته بسیج از تاریخ ۳۰ آبان ماه سال جاری به مدت […]

فهرج – مسئول نمایندگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان فهرج از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت هفته بسیج در فهرج خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کرمان، حمید وحیدزاده گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت هفته بسیج از تاریخ ۳۰ آبان ماه سال جاری به مدت سه روز در خانه صنایع‎دستی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در قالب ۲۰ غرفه با حضور هنرمندان و صنعتگران بومی شهرستان فهرج برگزار می‌شود، اظهار کرد: در نمایشگاه مذکور صنایع‌دستی همچون حصیر، پته، لباس‌های سوزن‌دوزی شده، گلیم و… به معرض نمایش و فروش در می‌آید.

مسئول نمایندگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان فهرج بیان کرد: تولید زنده صنایع‌دستی، برپایی سیاه چادر عشایری، فروش محصولات بومی و همچنین پخت و توزیع غذاهای محلی از دیگر فعالیت‌های جانبی این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: با برگزاری این نمایشگاه می‌توان صنایع‌دستی و آداب و رسوم مردم منطقه فهرج را به بازدیدکنندگان و سایر علاقمندان معرفی کرد.

کد خبر ۵۳۵۶۳۰۲




نمایشگاه صنایع‌دستی در فهرج برگزار می‌شود

منبع:مــهر
? نمایشگاه صنایع‌دستی در فهرج برگزار می‌شود