نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان کرمان افتتاح شد

کرمان- نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان و جمعی از مدیران دانشگاه‌های استان در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان افتتاح شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علی بیگ‌زاده معاون استاندار کرمان، در مراسم افتتاح این نمایشگاه و با حضور رؤسای […]

کرمان- نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان و جمعی از مدیران دانشگاه‌های استان در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان افتتاح شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علی بیگ‌زاده معاون استاندار کرمان، در مراسم افتتاح این نمایشگاه و با حضور رؤسای دانشگاه شهید باهنر و پارک علم و فناوری استان از کمیت و کیفیت شرکت کنندگان و دستاوردهای عرضه شده تقدیر کرد و گفت: در نمایشگاه، روند تبدیل دانش به فناوری و محصول به صورت الهام بخشی به تصویر کشیده شده است.

وی بیان کرد: با برگزاری نمایشگاه، مسائل دانش‌بنیان‌ها، محققان و انجام تحقیقات کاربردی و ارزش‌آفرین بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و روند تبدیل ایده به محصول و فناوری تسریع شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان نیز گفت: علاوه بر معرفی جدیدترین دستاوردهای تحقیقاتی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و سازمان‌ها، صدها محصول فناورانه از سراسر استان در نمایشگاه عرضه شده است.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری به همت پارک علم و فناوری استان و با حمایت استانداری، دانشگاه شهید باهنر و با حضور واحدهای پژوهشی دانشگاه‌ها، سازمان‌ها، مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان سراسر استان برگزار شده و تا پنجشنبه ۱۶ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در درب شرقی دانشکده فنی در دسترس علاقه‌مندان است.

کد خبر ۵۹۵۹۱۸۳




نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان کرمان افتتاح شد

منبع: مــهر
? نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان کرمان افتتاح شد