نمایشگاه «ایران جوان بمان» در بافت برپا می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان بافت گفت: به‌مناسبت هفته بسیج، نمایشگاه «ایران جوان بمان» در شهرستان بافت برپا می‌شود. به گزارش نذیر کرمان از بافت، مصطفی امام‌بخش ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج اعزام گروه جهادی به مناطق محروم را داریم و چندین یادواره شهدای خانگی نیز انجام خواهد شد […]


فرمانده سپاه شهرستان بافت گفت: به‌مناسبت هفته بسیج، نمایشگاه «ایران جوان بمان» در شهرستان بافت برپا می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از بافت، مصطفی امام‌بخش ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج اعزام گروه جهادی به مناطق محروم را داریم و چندین یادواره شهدای خانگی نیز انجام خواهد شد و نمایشگاه «ایران جوان بمان» هم دایر می‌شود.

 فرمانده سپاه شهرستان بافت با بیان اینکه گردهمایی بسیجیان در تاریخ ۵ آذر ماه برگزار می‌شود، گفت: در شهرستان بافت ۱۰۷ گروه جهادی سازماندهی شده است که در همه عرضه‌ها فعالیت داردند.

 

وی عنوان کرد: تا به امروز ۹۶۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

امام‌بخش ابراز کرد:  ۱۳۹ شغل با پرداخت تسهیلات کم بهره ۴  درصد به مبلغ ۱۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ایجاد شده و پنج سری جهیزیه به زوج‌های نیازمنده داده شده است.

 فرمانده سپاه شهرستان بافت با بیان اینکه ظرفیت شهرستان برای آبرسانی در دستگاه دولت کم است، ابراز داشت: به ۱۵ روستا که دارای بحران آبی بودند به متراژ ۲۹ کیلومتر آبرسانی انجام شده است و آمادگی داریم برای آبرسانی روستاها لوله‌گذاری انجام دهیم.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش





نمایشگاه «ایران جوان بمان» در بافت برپا می‌شود

منبع: فــارس
? نمایشگاه «ایران جوان بمان» در بافت برپا می‌شود