نقل و انتقالات گل‌گهر در فصل ۲۱|از جداشدن منشا تا خرید دروازه‌بان جدید

این روزها، روزهای سخت و پرکار مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان است که در میدان پر سر و صدای نقل و انتقالات باید به‌گونه‌ای عمل کند که بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیمش را جذب کند تا راه هر گونه حرفی را ببندد. به گزارش فت فتو از سیرجان، این روزها حرف وحدیث‌های زیادی پیرامون نقل […]


این روزها، روزهای سخت و پرکار مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان است که در میدان پر سر و صدای نقل و انتقالات باید به‌گونه‌ای عمل کند که بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیمش را جذب کند تا راه هر گونه حرفی را ببندد.

به گزارش فت فتو از سیرجان، این روزها حرف وحدیث‌های زیادی پیرامون نقل و انتقالات تیم فوتبال گل‌گهر مطرح می‌شود و بسیاری از هواداران این تیم پیرامون خریدهای جدید و تمدید بازیکنان وخروجی‌ها سئوالاتی دارند.

این روزها، روزهای سخت و پرکار مدیرعامل این باشگاه است که در میدان پر سر و صدای نقل و انتقالات باید به‌گونه‌ای عمل کند که بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیمش را جذب کند تا راه هر گونه حرفی را ببندد؛ در اینجا به گزارشی از نقل و انتقالات تیم گل‌گهر می‌پردازیم.

 بازیکنانی که تا امروز با باشگاه گل‌گهر قرارداد امضا کردند و فصل آینده آنها را با پیراهن گل‌گهر خواهیم دید؛ مهدی تیکدری از تراکتورسازی تبریز که در پست دفاع راست بازی می‌کند اولین خرید گل‌گهر بوده است. با توجه به عملکرد ضعیف حقیقی در درون دروازه گل‌گهر جذب یک دروازه‌بان خوب را ضروری دانست و با محسن فروزان از فولاد خوزستان به توافق رسید.

 ایمان سلیمی که در پست دفاع میانی بازی می‌کند از سیرد اسلواکی، نیز دیگر خرید گل‌گهر در فصل جدید است و حسین نخودکار از سایپا که در پست مهاجم بازی می‌کند و به‌عنوان پدیده لیگ از او نام برده می‌شود صید بزرگ گل‌گهر در رقابت با دیگر باشگاه‌های مطرح کشور بوده است.

همچنین  بازیکنانی که از تیم گل‌گهر تا این لحظه جدا شده‌اند؛ علی ضاحقیقی، علیرضا ابراهیمی و گادوین منشا هستند.

اگر چه گل‌گهر برای این سه بازیکن پول زیادی پرداخت کرده بود، اما حالا مورد نظر کادر فنی نیستند و از این تیم خداحافظی کردند؛ البته بر اساس شنیده‌ها گل‌گهر برای این فصل هزینه زیادی می‌کند و بازیکنانی را که جدید جذب کرده قیمتی به‌مراتب بیشتر از بازیکنان جداشده دارند؛ زیرا به‌مراتب کیفیتی بهتر از آنها هستند؛ البته مدیر تیم گل‌گهر این مسئله را رد کرده است.

بازیکنانی که فصل قبل با گل‌گهر قرار داد داشته و تمدید کردند؛ علیرضا علیزاده، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور و نوید عاشوری هستند و در روزهای آینده دیگر بازیکنانی که در لیست امیر قلعه‌نویی قرار داشتند، قراردادشان را  تمدید خواهند کرد.

یونس شاکری، محمد آقاجان‌پور، رضا شکاری، مرتضی تبریزی، رضا‌ شربتی، علیرضا آرتا و فرشید باقری هم هنوز با گل‌گهر قرارداد دارند و به‌نظر می‌رسد در فصل بعد هم با پیراهن این تیم به میدان خواهند رفت.

مهران گلزاری تنها بازیکن سیرجانی این تیم و کاپیتان گل‌گهر نیز فصل بعد در این تیم ماندگار خواهد شد و احمد زنده‌روح و سعید صادقی نیز هنوز تمدید نکرده‌اند که به احتمال زیاد با این تیم به توافق خواهند رسید.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که گل‌گهر به‌دنبال توافق با یک دروازه‌بان دیگر است و وضعیت بشاگردی مشخص نیست که ماندنی است یا از گل‌گهر جدا خواهد شد.

گل‌گهر هنوز به‌دنبال چند بازیکن مطرح و تراز اول است تا کمبودهای خود رابرطرف کند و در آینده خبرهای جدیدی از این تیم خواهیم شنید.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب




منبع:فــارس
? نقل و انتقالات گل‌گهر در فصل ۲۱|از جداشدن منشا تا خرید دروازه‌بان جدید