نظام مالیالتی باید در خدمت تولید و فعالیت‌های مولد و سرمایه‌گذاری کشور باشد

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان امور الیاتی کشور گفت: نظام مالیالتی باید در خدمت تولید و فعالیت‌های مولد و سرمایه‌گذاری در کشور باشد و نباید با بخشنامه خلق الساعه فعالان اقتصادی را شوک زده کرد. سیدمحمدهادی سبحانیان صبح امروز هفتم بهمن ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید ورق‌های پوشش دار در کرمان اظهار کرد: […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان امور الیاتی کشور گفت: نظام مالیالتی باید در خدمت تولید و فعالیت‌های مولد و سرمایه‌گذاری در کشور باشد و نباید با بخشنامه خلق الساعه فعالان اقتصادی را شوک زده کرد.

سیدمحمدهادی سبحانیان صبح امروز هفتم بهمن ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید ورق‌های پوشش دار در کرمان اظهار کرد: تکمیل زنجیره ارزش به‌عنوان نیاز اصلی در سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال در حال انجام است به طوری که سرمایه‌گذاری‌های چند ده هزار میلیارد تومانی در دو سال اخیر در استان کرمان انجام شده است.

وی با بیان این مطلب که استان کرمان به لحاظ منابع و سرمایه انسانی غنی است، افزود: استان کرمان همچنین افراد برجسته‌ای را به عنوان سرمایه‌های اجتماعی به کشور تقدیم کرده است.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: اگر به بخش خصوصی اعتماد کنیم و مسیر را برای سرمایه‌گذاری آنها هموار کنیم، اتفاقات بزرگی را در کشور شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: تلاش دولت در دو سال گذشته بر این بوده تا مشکلات ساختاری در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری و ثبات در قیمت‌ها را مدیریت کند.

سبحانیان بیان کرد: تلاش نظام مالیاتی بر این است بتواند مسیر را برای فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری همواره کند و نرخ مالیات را برای آنها کاهش دهیم به طوری که نرخ فعالیت‌های تولیدی را به ۱۵ درصد کاهش دادیم در حالی که ۲۵ درصد است.

وی تاکید کرد: نظام مالیالتی باید در خدمت تولید و فعالیت‌های مولد و سرمایه‌گذاری در کشور باشد و نباید در نظام مالیاتی با بخشنامه خلق الساعه فعالان اقتصادی را شوک زده کرد لذا هیچ بخشنامه‌ای صادر نمی‌شود مگر آنکه در روزهای قبل روی سایت بارگذاری و نظر فعالان اقتصادی اخذ شده باشد.

انتهای پیام




نظام مالیالتی باید در خدمت تولید و فعالیت‌های مولد و سرمایه‌گذاری کشور باشد

منبع: ایـسنا
? نظام مالیالتی باید در خدمت تولید و فعالیت‌های مولد و سرمایه‌گذاری کشور باشد