نظام اسلامی در احقاق حقوق ملت ایران کوتاه نخواهد آمد

کرمان – فت فتو – امام جمعه سیرجان با بیان اینکه ملت ایران راه خود را ادامه می دهد اما فرصت سوزی آژانس هسته ای برای رفع موانع برجام و زیاده خواهی آمریکا مشکل را برای خودشان بیشتر می کند گفت: نظام اسلامی هرگز در احقاق حقوق ملت ایران کوتاه نخواهد آمد. به گزارش فت […]

کرمان – فت فتو – امام جمعه سیرجان با بیان اینکه ملت ایران راه خود را ادامه می دهد اما فرصت سوزی آژانس هسته ای برای رفع موانع برجام و زیاده خواهی آمریکا مشکل را برای خودشان بیشتر می کند گفت: نظام اسلامی هرگز در احقاق حقوق ملت ایران کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان افزود: راه روشن است اما آژانس هسته ای مباحث به مباحث تکراری می پردازد و آمریکا نیز زیاده خواهی می کند.

وی اظهار داشت: هدف آمریکا و غرب از همان ابتدا این بود که هم تحریم‌های ظالمانه را بر ایران تحمیل کنند و هم به نحوی از ایران بخواهند که تعهدات خود را برای  محدودیت‌ های هسته‌ای اجرا کند، اما ملت ایران با اتحاد و قدرت تمام در برابر زیاده خواهی ها و فشارهای آمریکا همچنان ایستاده و تا احقاق حقوق خود کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه سیرجان به سفارشات مقام معظم رهبری به جوانا ن و علم و آگاهی و پاسخگو بودن آنان در برابر مسائل کشور اشاره و تصریح کرد: هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه ملت ایران برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی با روش ها و ابزارهای مختلف زیاد است لذا معظم له فرمودند، “شما جوانان عزیز که میوه دل ملت و امید واقعی کشور هستید با اهمیت دادن به مسئله تبیین حقایق، هر کدام مانند چراغی اطراف خود را روشن و ابهام‌زدایی کنید.

خطیب جمعه سیرجان گفت: با الهامگرفتن از راه نورانی حضرت امام حسین (ع) و کسب معارف نورانی، می توان کشور را به قله‌های سعادت مادی و معنوی رساند و جوانان ما قادر هستند همانند مردان میدان و سردار شهید سلیمانی باشند.

وی ضمن عرض تسلیت ارتحال علامه حسن‌زاده آملی افزود: این علامه در علوم عقلی و نقلی، تربیت و پرورش شاگردان برجسته ، از فرهنگ انقلابی در سطح بسیار بالایی برخوردار بود و تألیفات متعددی در حوزه‌های مختلف علوم در راستای ترویج و تبیین معارف اسلامی و نشر تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از خود به یادگار گذاشت که بحق در جامعیت کم نظیر بود.

حجت الاسلام حسینی به شهادت نوجوان فداکار ایذه ایی علی لندی نیز پرداخت و ادامه داد: حرکت امدادرسانی این نوجوان بیانگر نهادینه شدن روحیه ایثار و فداکاری در نهاد جوانان این مرز و بوم است.

وی تصریح کرد: حرکت ایثارگرانه این نوجوان فداکار برای همیشه در تاریخ مردم این مرزو بوم زنده می ماند و این اقدام به مردم جهان اعلام کرد جوانان و نوجوانان شجاع این سرزمین در تمام دوران‌ها و اعصار، در راه خدمت به جامعه و مردم آماده جانفشانی و خلق حماسه های ماندگار هستند.

وی سالروز وفات حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) و ایام غمبارِ هفته پایانی ماه صفر را تسلیت گفت و افزود: شیوه زندگی ائمه چراغ فروزان زندگی ما خواهد بود و نباید از روش و منش آنان در زندگی عقب بمانیم.




نظام اسلامی در احقاق حقوق ملت ایران کوتاه نخواهد آمد

منبع:ایرنـا
? نظام اسلامی در احقاق حقوق ملت ایران کوتاه نخواهد آمد