نصب کارت خوان هوشمند در نانوایی های کرمان

مدیر کل امور غله و خدمات بازرگانی کرمان گفت:برای هوشمند سازی یارانه نان در استان کرمان تاکنون هزارو۸۰۰نانوایی به کارت خوان هوشمند مجهز شده اند. داریوش ماهری گفت:در استان کرمان ۲هزار و۳۴۵نانوایی ثبت شده است که از این تعداد هزار و۹۸۰ نانوایی تایید شده است و تاکنون هزارو۸۰۰نانوایی از ۲۸ خرداد امسال به کارت خوان […]

مدیر کل امور غله و خدمات بازرگانی کرمان گفت:برای هوشمند سازی یارانه نان در استان کرمان تاکنون هزارو۸۰۰نانوایی به کارت خوان هوشمند مجهز شده اند.

داریوش ماهری گفت:در استان کرمان ۲هزار و۳۴۵نانوایی ثبت شده است که از این تعداد هزار و۹۸۰ نانوایی تایید شده است و تاکنون هزارو۸۰۰نانوایی از ۲۸ خرداد امسال به کارت خوان هوشمند مجهز شده اند.

به گفته او این طرح کشوری است که تاکنون در استان‌های قزوین، شیراز، بندرعباس و کرمان اجراشده است.

ماهری می‌گوید:هدف از اجرای طرح هوشمند سازی سهولت کار به دست مشتری و سهولت نظارت بر کار نانوایی‌ها است.

مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی استان کرمان گفت: در این طرح در قیمت نان هیچ تغییری رخ نخواهد داد و نان با همان قیمت قبلی عرضه خواهد شد.

به گفته ماهری در اجرای این طرح، پروسه خرید نان برای مردم ساده سازی شده و هیچ محدودیتی به لحاظ تعداد خرید وجود نخواهد داشت.

او گفت:بانک سپه در این طرح ملی بعنوان مجری پروژه انتخاب و کار توزیع، آموزش و خدمات دستگاه کارتخوان هوشمند را مدیریت می‌کند.

ماهری گفت:در این طرح به میزان فروش انجام گرفته توسط کارتخوان جدید ۱۵ درصد کارمزد تشویقی برمبنای نرخ پایه به نانوایی‌ها تعلق خواهد گرفت که در پایان همان روز پس از فروش نان، به حسابشان اضافه می‌شود.

اودر خصوص نانوایی‌های آزادپز در استان کرمان گفت:تعدادی نانوایی آزاد پز در استان کرمان هستند که آرد آزاد می‌خرند و باید نرخ فروش نان به دست فرمانداری‌ها شهرستان و اتحادیه نانوایان صورت بگیرد.

فت فتو کرمان کرمان




نصب کارت خوان هوشمند در نانوایی های کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? نصب کارت خوان هوشمند در نانوایی های کرمان