نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین برگزار شد

حوزه مقاومت فاطمیه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)به مناسبت هفته دولت اقدام به برگزاری نشست بصیرتی در مسجد جامه نمود. به گزارش فت فتواز کرمان،همزمان به هفته دولت نشست بصیرتی در مسجد جامع و با موضوع جهاد تبیین،با سخنرانی حمید عسکری عضو دانش وپژوهش سپاه ثارالله در بین بسیجیان پایگاه های حوزه فاطمیه ناحیه مقاومت […]

حوزه مقاومت فاطمیه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)به مناسبت هفته دولت اقدام به برگزاری نشست بصیرتی در مسجد جامه نمود.

به گزارش فت فتواز کرمان،همزمان به هفته دولت نشست بصیرتی در مسجد جامع و با موضوع جهاد تبیین،با سخنرانی حمید عسکری عضو دانش وپژوهش سپاه ثارالله در بین بسیجیان پایگاه های حوزه فاطمیه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)برگزار شد.

حمید عسکری درآغاز به تعریف واژه جهاد تبیین پرداخت ودر ادامه با اشاره به لزوم جهاد تبیین و روشنگری عنوان کرد:راه کار های برای برای افزایش جمعیت و نسل جوان باید کاری کرد که کشور در آینده پیر نشودو اگر اتفاقات الان افتاده است پشت این قضیه فکر های چندین ساله است که تا آلان به این مرحله رسیدن عنوان کرد:این سند قریب به ۳۰ سال محرمانه بوده تا قدرت سیاسی، اقتصادی خود را حفظ کنیم.




نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین برگزار شد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین برگزار شد