نشریات بین‌المللی به پیشرفت‌های علمی ایران معترف‌اند/ دانشگاه‌ها کشور را از سلطه‌پذیر به سلطان تبدیل می‌کنند +فیلم

به گزارش گروه دانش و فناوری فت فتو، صبح دیروز رهبر معظم انقلاب با صدها نفر از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند. ایشان در این دیدار وجود نخبگان را یکی از ثروت‌های عظیم کشور دانستند و انتظارات و نکاتی را خطاب به نخبگان و دستگاه‌های کشور بیان […]

به گزارش گروه دانش و فناوری فت فتو، صبح دیروز رهبر معظم انقلاب با صدها نفر از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند. ایشان در این دیدار وجود نخبگان را یکی از ثروت‌های عظیم کشور دانستند و انتظارات و نکاتی را خطاب به نخبگان و دستگاه‌های کشور بیان کردند.

در این دیدار همچنین دکتر دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، نهضت علمی در کشور را محصول گفتمان‌سازی و پیگیریهای جدی رهبر انقلاب اسلامی در سالهای گذشته دانست و با اشاره به لزوم رشد صنایع دانش بنیان به منظور تقویت زنجیره ارزش گفت: ایجاد و احیاء صنایع دانش‌بنیان بر مبنای قانون جهش تولید، همکاری با شبکه‌های دانش‌بنیان، حمایت از تولید داخلی فناورانه و جلوگیری از واردات غیرضروری در دستور کار دولت است.

در همین راستا دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای برای بررسی بیشتر موضوعات مطرح شده در این دیدار گفت‌وگویی با دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان تهیه کرده است.در ادامه می‌توانید ویدئویی از این گفت‌گو را مشاهده کنید:

کد ویدیو

انتهای پیام/




نشریات بین‌المللی به پیشرفت‌های علمی ایران معترف‌اند/ دانشگاه‌ها کشور را از سلطه‌پذیر به سلطان تبدیل می‌کنند +فیلم

منبع:آنـــا
? نشریات بین‌المللی به پیشرفت‌های علمی ایران معترف‌اند/ دانشگاه‌ها کشور را از سلطه‌پذیر به سلطان تبدیل می‌کنند +فیلم