نسل پنجم فلسطینیان پرچم دار مبارزه با صهیونیست

امام جمعه کرمان گفت: ملت فلسطین راه نجات خود را در مقاومت مسلحانه می‌بیند وامروز شاهد نهضت قدرتمندی علیه رژیم اشغالی هستیم در حالی که نسل پنجم فلسطینیان این مبارزه را ادامه می‌دهند. به گزارش فت فتو، نماینده، ولی فقیه در استان در جمع نمازگزاران روزه دار کرمانی گفت: پیروزی نهایی از آن ملت فلسطین […]

امام جمعه کرمان گفت: ملت فلسطین راه نجات خود را در مقاومت مسلحانه می‌بیند وامروز شاهد نهضت قدرتمندی علیه رژیم اشغالی هستیم در حالی که نسل پنجم فلسطینیان این مبارزه را ادامه می‌دهند.

به گزارش فت فتو، نماینده، ولی فقیه در استان در جمع نمازگزاران روزه دار کرمانی گفت: پیروزی نهایی از آن ملت فلسطین است، زیرا پرچم پیروزی را محکم برافراشته و در آینده نزدیک در جزء جزء این خاک نصب می‌کنند و سه عامل ایمان، اتحاد و همدلی و آرمان آزادی را عوامل موفقیت ملت فلسطین نام برد.

حجت السلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: امروز جنگ، جنگ اراده است و پیروزی را در اتحاد اراده‌ها باید جست‌وجو کرد که امروز در این جنگ پیروزی نهایی از آن ملت مسلمان فلسطین است.

امام جمعه کرمان ضمن تقدیر از حضور پرشور شهروندان در راهپیمایی روز قدس و تبریک عید فطر گفت: روز ملی خلیج فارس که رشادت و جوانمردی ایران اسلامی را به تصویر کشیده است را پیش رو داریم و بسیار خوشحالیم که خلیج فارس همچنان خلیج فارس است.

وی در راستای اهمیت مطالبه‌گری گفت: مطالبه‌گران عزیز که با نگاه انقلابی به صحنه آمدند تا از انقلاب و دستاورد‌های آن دفاع کنند باید به نکات مطالبه‌گری در سخنان مقام معظم رهبری توجه کنند.

علیدادی سلیمانی افزود: سخنان ارزشمند و هدایتگر مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان راه را بر همه روشن نمود و حجت را تمام کرد همچنین ایشان تأکید کردند نکند مبارزه با فقر و فساد و تبعیض به حاشیه برود.

 




نسل پنجم فلسطینیان پرچم دار مبارزه با صهیونیست

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? نسل پنجم فلسطینیان پرچم دار مبارزه با صهیونیست