نرخ خودروهای وارداتی از ۷۰۰ میلیون تا ۱.۴ میلیارد تومان خواهد بود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان این‌که تعرفۀ واردات خودرو مانند گذشته است،گفت:«تعرفۀ در نظر گرفته شده برای واردات خودرو همانند گذشته به ترتیب ۵۵ درصد،۷۵ درصد و ۹۵ درصد است. بنابراین با در نظر گرفتن ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و مجموع حقوق ورودی با نرخ ارز نیما،می‌توان […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه تعرفۀ واردات خودرو مانند گذشته است،گفت:«تعرفۀ در نظر گرفته شده برای واردات خودرو همانند گذشته به ترتیب ۵۵ درصد،۷۵ درصد و ۹۵ درصد است. بنابراین با در نظر گرفتن ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و مجموع حقوق ورودی با نرخ ارز نیما،می‌توان گفت که خودروهای وارداتی از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خواهند داشت».

مهدی دادفر با بیان اینکه خودروی خارجی رقیب خودروی داخلی نیست،افزود:«با توجه به وضعیت کیفیت و قیمت خودروهای داخلی،نمی‌توان گفت که خودروی خارجی رقیبی برای خودروی داخلی است،اما در صورت بهبود سیاست‌ها می‌توان امیدوار بود که خودروسازان با پذیرش فضای رقابتی نسبت به افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید اقدام کنند و خودروهای اقتصادی روانه بازار کنند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از مهر سراسری،وی ۲۵ اردیبهشت‌ماه بیان کرد:«به نظر می‌رسد سقف قیمت خودروهای وارداتی ۲۰ هزار دلار و حجم موتور نیز ۲۵۰۰ سی سی باشد».

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو افزود:«واردات خودرو از نظر تزریق محصول به بازار،می‌تواند بخشی از نیاز را پاسخ دهد. منتهی نکته این است که نباید واردات به صورت انحصاری در اختیار خودروساز و یا قطعه‌ساز قرار گیرد باید شرایطی فراهم شود که واردات برای همه تسهیل شود». /پ




نرخ خودروهای وارداتی از ۷۰۰ میلیون تا ۱.۴ میلیارد تومان خواهد بود

منبع:خبر کرمان
?

نرخ خودروهای وارداتی از ۷۰۰ میلیون تا ۱.۴ میلیارد تومان خواهد بود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی