نرخ‌نامه شن و ماسه در رودبار جنوب اعلام شد

افزایش بی‌رویه قیمت شن و ماسه طی روزهای گذشته در رودبار جنوب موجب نارضایتی شهروندان شده که با پیگیری‌های رسانه‌ای نرخ نامه شن و ماسه از سوی مسئولان اعلام شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، طی هفته‌های گذشته افزایش چند برابری قیمت شن و ماسه موجب نارضایتی شهروندان رودباری شد و با ارسال پیام‌هایی […]

افزایش بی‌رویه قیمت شن و ماسه طی روزهای گذشته در رودبار جنوب موجب نارضایتی شهروندان شده که با پیگیری‌های رسانه‌ای نرخ نامه شن و ماسه از سوی مسئولان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، طی هفته‌های گذشته افزایش چند برابری قیمت شن و ماسه موجب نارضایتی شهروندان رودباری شد و با ارسال پیام‌هایی به این رسانه خواستار رسیدگی مسئولان به این‌ موضوع شدند.

یکی از مخاطبان عنوان کرده بود: دوستان مسئول کسی پاسخگو نیست! چرا شن شسته جهش قیمتی هفتاد و پنج درصدی در ده روز داشته؟!
از دو میلیون تومان به سه میلیون و پاینصد رسیده فقط طی ده روز!
 

به گزارش فت فتو؛ قیمت شن و ماسه در معادن مختلف شهرستان رودبار جنوب با افزایش ۵۰ درصدی به دست مصرف کنندگان می‌رسید، قیمت این مصالح مهم در ساخت و ساز  از ابتدای سال جاری تاکنون چند مرتبه افزایش یافته است و در هفته‌های گذشته به اوج رسید. 
 
در این خصوص جمعی از شهروندان رودباری در گفت و گو با خبرنگارما با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت شن و ماسه، نظارت بیشتر بر قیمت و جلوگیری از افزایش بی رویه آن را خواستار شدند.
 
یکی از رانندگان رودباری که در زمینه خرید، حمل و فروش شن و ماسه در این شهر فعالیت دارد با ابراز ناخرسندی از وضعیت موجود و تغییرات چند باره قیمت ها از ابتدای امسال تا کنون، فقدان نظارت را مهمترین علت افزایش نرخ این مصالح ساختمانی عنوان کرد.
 
زابلی ادامه داد: تمامی فعالیت‌های عرضه، تولید و توزیع شن و ماسه به خصوص در مصالح ساختمانی که مورد نیاز اصلی شهروندان است باید در چارچوب قانون و نرخ‌گذاری‌ها دقیق صورت گیرد.
 
به همین منظور جلسه‌ای امروز با حضور فرماندار رودبار جنوب، معاونت عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت، رئیس اتاق اصناف و نمایندگان شرکت شن و ماسه و کمپرسی داران در دفتر فرمانداری رودبار جنوب پیرامون قیمت شن و ماسه و کرایه کمپرسی برگزار و نرخنامه نهایی منتشر شد.
رودبار جنوب در فاصله ۳۳۰ کیلومتری مرکز استان کرمان واقع شده است.
 
 
انتهای خبر/پ
 
 
 
 




نرخ‌نامه شن و ماسه در رودبار جنوب اعلام شد

منبع:آرمـان
? نرخ‌نامه شن و ماسه در رودبار جنوب اعلام شد