ندای عشق‌ورزی با خدا از مساجد رودبار جنوب بلند شد

روز عرفه ندای عشق‌ورزی بندگان مخلص خدا از مساجد رودبار جنوب هم‌نوا با سیدالشهدا(ع) طنین انداز شد. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان، امروز همزمان با نهم ذی‌الحجه، روز عرفه؛ روز نیایش و دعا مراسم پرفیض دعای عرفه در رودبار جنوب برگزار شد. از ساعت‌های ابتدایی عصر امروز خانواده‌ها با در دست داشتن کتاب‌های […]

روز عرفه ندای عشق‌ورزی بندگان مخلص خدا از مساجد رودبار جنوب هم‌نوا با سیدالشهدا(ع) طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان، امروز همزمان با نهم ذی‌الحجه، روز عرفه؛ روز نیایش و دعا مراسم پرفیض دعای عرفه در رودبار جنوب برگزار شد.

از ساعت‌های ابتدایی عصر امروز خانواده‌ها با در دست داشتن کتاب‌های ادعیه در مصلی بزرگ شهرستان برای قرائت دعای پر فیض عرفه حاضر  شدند.

در این مراسم معنوی نجوای عارفانه دعای روح‌بخش عرفه توسط امام جمعه شهرستان لنده و مداحان وذاکران اهل بیت علیهم‌السلام قرائت شد. 
 
زائرانی که دل‌هایشان همه در هوای کربلای حسین پر می‌زد و هم‌نوا با حضرت بقیه الله الاعظم(عج) گریه می‌کردند و عرفه می‌خواندند تا اینکه سبکبال‌تر از همیشه چشم و دل را آماده عرض ارادت به محضر مقدس ویژه ترین مخلوق خداوند حضرت سیدالشهدا(ع) کنند.

حاضرین در این مراسم معنوی به تاسی از دعای عرفه حضرت سیدالشهدا(ع) در صحرای عرفات، در فضایی معنوی، این دعای پر فیض را با نوای مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) زمزمه و از ذات اقدس الهی طلب مغفرت کردند .
 
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛



انتهای خبر/پورحیدر 




ندای عشق‌ورزی با خدا از مساجد رودبار جنوب بلند شد

منبع:آرمـان
? ندای عشق‌ورزی با خدا از مساجد رودبار جنوب بلند شد