نخبگان، سربازان گمنام جنگ اقتصادی هستند

فت فتو/کرمان رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان علت خروج نخبگان را در نداشتن امکانات واقعی دانست و عنوان کرد: نخبگان سربازان گمنام جنگ اقتصادی هستند. دکتر محسن شمسی پیش از ظهر امروز ۲۷ مردادماه در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان گفت: تغییرات اساسی در دانشگاه جامع […]

فت فتو/کرمان رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان علت خروج نخبگان را در نداشتن امکانات واقعی دانست و عنوان کرد: نخبگان سربازان گمنام جنگ اقتصادی هستند.

دکتر محسن شمسی پیش از ظهر امروز ۲۷ مردادماه در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان گفت: تغییرات اساسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی رخ داده است و دانشجویان از سایر مراکز دانشگاهی به سمت دانشگاه علمی کاربردی روی آورده‌اند تا در این مراکز مهارت لازم برای ورود به بازار کار را کسب کنند.

به گفته او، حفظ کیفیت در پرورش مهندس تکنسین کاردان را از سیاست‌های دانشگاه علمی کاربردی دانست و اظهار کرد: امروز کشور به نیروی ماهر نیاز دارد و همین سیاست نیز در دانشگاه علمی کاربردی دنبال می شود.

شمسی علت خروج نخبگان از کشور را در نداشتن امکانات واقعی دانست و عنوان کرد: نخبگان سربازان گمنام جنگ اقتصادی هستند.

این عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه می‌دهد: با پالایش اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی افراد متخصص و نخبه‌ و جوانی را به عنوان استاد در این مراکز به کار گرفتیم.

رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان می‌افزاید: دانشگاه علمی کاربردی کرمان، ۴۹ رتبه در حوزه فرهنگی داشته و مقام سوم در حوزه حراست و همچنین رتبه سوم کشوری در زمینه جذب دانشجو در سال گذشته کسب کردیم.

او درخواست کرد: تجهیزات زیربنایی برای دانشگاه‌ها فراهم شود و اگر نخبگان ما امکانات کافی در اختیار داشته باشند، هرگز به سمت کارهای تئوریک (نوشتن مقاله و …) نمی‌رود.

رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان به روسای موسسه‌های علمی کاربردی توصیه کرد: به دوره‌های کوتاه مدت توجه ویژه‌ای کنید زیرا این دوره‌ها درآمدزا و اشتغال آفرین هستند و با برگزاری این دوره‌ها انحصارزدایی کنید.

انتهای پیام




نخبگان، سربازان گمنام جنگ اقتصادی هستند

منبع: ایـسنا
? نخبگان، سربازان گمنام جنگ اقتصادی هستند